Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، رامین آذری، سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران ابراز داشت: پرواز ساعت 2 و ۵۵ دقیقه ایران ایر به مقصد استانبول روز سه شنبه انجام شد اما پرواز ساعت یک و ۲۰ دقیقه هواپیمایی ترکیش به شماره ۸۸۲ و نیز پرواز خروجی ساعت ۳ و ۲۵ دقیقه روز چهارشنبه این شرکت از تبریز به مقصد استانبول لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای پیشگیری از ویروس کرونا در فرودگاه تبریز اشاره کرد و گفت: ضد عفونی دقیق و کامل ترمینال‌ها، سرویس‌های بهداشتی و سایر اماکن فرودگاهی روزانه انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی تاکید کرد: همچنین نهادها و ارگان‌های مستقر در فرودگاه که عوامل آنها به طور مستقیم با مسافرین در ارتباط هستند مانند پلیس، یگان حفاظت هواپیمایی، شرکت‌های هواپیمایی و هندلینگ کننده ها، نسبت به انجام تمهیدات پیشگیرانه مانند استفاده از ماسک، دستکش‌های مخصوص مکلف شده‌اند.

به گفته آذری، زمان برقراری دوباره پروازهای این فرودگاه به استانبول متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

پروازهای ورودی داخلی:

پروازهای خروجی داخلی:

پروازهای ورودی خارجی:

پروازهای خروجی خارجی:

دیگر خبرها

  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت