Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:58:43 GMT

تلاش برای رفع کمبودهای بودجه ای استان زنجان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۴۵۶۳

تلاش برای رفع کمبودهای بودجه ای استان زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، رامین میرزایی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه بی‌تردید در سال‌های اخیر شاهد محدودیت‌هایی در بخش‌های مختلف بوده‌ایم، افزود: کمبود بودجه به معنای نبود پول در کشور نبوده و تلاش می‌شود تا این کمبودها مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه آنچه که امروز بیش از همه چیز حائز اهمیت است، این است که مدیران دستگاه‌های مختلف باید مابع مالی خود را مدیریت کرده و توجه خاصی به این موضوعه داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به شرایطی که امروز با آن مواجه هستیم، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان تلاش خواهد کرد تا نسبت به گذشته چابک‌تر عمل کند.

میرزایی با اشاره به اینکه تعامل، یکی از اولویت‌های این سازمان خواهد بود، ادامه داد: یک مدیر مدبر در شرایط کنونی باید بتواند با برنامه عمل کرده و شاخص‌ها و خواسته‌های مردم را دنبال و پیگیری کند، به همین خاطر این سازمان تلاش خواهد کرد به وظایف خود در راستای تامین اعتبار به خوبی عمل کند.

رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان، یکی از تکالیف مهم مدیران استان را تعیین تکلیف اسناد خزانه اسلامی دستگاه‌ها پیش از پایان امسال دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر این، تبدیل وضعیت کارمندان غیررسمی در دستگاه‌ها و نیز کسب مجوز جدید نیز جزو اولویت‌ها به‌شمار می‌رود.

کد خبر 4863369

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان سازمان مدیریت و برنامه ریزی لایحه بودجه انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان بارش برف قزوین شیراز سیلاب بارش باران بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه

نادر نورایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام  و گفت : خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

‌رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع محتلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید