Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@06:12:13 GMT

حال خراب آب و فاضلاب اهواز

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۴۵۸۴

صراط:

طی سه روز گذشته بر اساس گزارش‌های مردمی آب برخی از مناطق اهواز و کوت عبدالله قطع یا با افت شدید مواجه شد.

به گزارش فارس بی آبی مردم اهواز و شهرستان کارون آنهم درست در بحبوحه شیوع ویروس کرونا که برای مقابله از ابتلا یا سرایت ویروس، دستها را مرتب با آب و صابون باید شست وضعیت بی آبی را بدتر کرد.

بی آبی،عدم پاسخگویی سامانه ۱۲۲،خیابان‌های کندکاری شده، سراریز شدن فاضلاب در روزهای غیربارانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..باعث شده است تا وضعیت آب و فاضلاب اهواز بحرانی تر از گذشته شود.

بهنام مریدی مدیرعامل آبفای اهواز پس از سه روز بی آبی مردم امروز در رسانه ها ظاهر شد و گفت مشکل قطعی آب شهر کوت‌عبدالله و مرکز شهر اهواز در روزهای گذشته ناشی از شکستگی لوله آب‌حیات بوده‌است.

وی گفته شکستگی این لوله ترمیم شده است اما تا ۴۸ ساعت امکان نوسان وجود دارد و مشکل افت فشار آب شهر کوت عبدالله نیز ظرف ۲۴ ساعت آینده حل خواهد شود.

به گزارش فارس، وضعیت ناخوش اب و فاضلاب اهواز در حالی است که  استاندار خوزستان  چشم بر عملکرد ضعیف مدیریت شرکت آب وفاضلاب اهواز بسته است و انتظار می رود امام جمعه مطالبه گر اهواز نسبت به این موضوع ورود جدی کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آب و فاضلاب اهواز کوت عبدالله صراط فاضلاب اهواز بی آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در شهرهای مختلف استان مازندران از جمله فریدونکنار، فاضلاب و پساب‌های انسانی، صنعتی، کشاورزی و غیره از طریق کانال‌های انتقال آب و رودخانه‌ها به دریا سراریز می‌شود و نظارت‌های متولیان امر برای پیشگیری از این معضل در استان ضعیف است.

ورود آلاینده‌ها از طریق رودخانه به دریا نه تنها سبب از بین رفتن زیستمندان در رودخانه‌های مختلف استان شده است، بلکه حال و روز دریای خزر را در مناطق نزدیک به ساحل ناخوش کرده است.

این وضعیت درحالی است که هرساله مسافران زیادی برای بهره مندی از جاذبه‌های دریا به استان مازندران سفر می‌کنند. از سوی دیگر ورود پساب‌ها به دریا در حالی است که دریای خزر در آستانه فصل تابستان خود را برای شنای مسافران و مردم مهیا می‌کند.

ورود پساب‌ها به دریا، وضعیت شناگاه های مازندران را نیز آلوده کرده است.

کد خبر 6085114

دیگر خبرها

  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • هوای اهواز بر مدار آلودگی / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حمله قرار گرفت
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / ثبت پاک‌ترین آسمان در قزوین
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم
  • اعلام آلودگی هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس