Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از تشدید رصد لحظه‌ای ناوگان‌ حمل‌ونقل برون‌شهری در شرایط بحران تا پایان بارش‌ها خبر داد.

میثم قدمی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اخطاریه‌های هواشناسی در خصوص وضعیت نامساعد جوی در روزهای ششم و هفتم اسفندماه به‌منظور از پیشگیری از سوانح جاده‌ای، اختلال در تردد و جلوگیری از خسارت به مسافران حمل‌ونقل عمومی در مسیرهای بین‌شهری، طی مکاتباتی با مدیران راهداری شهرستان‌ها تمام کارشناسان حمل‌ونقل مکلف به حضور در پایانه‌های مسافربری و رصد مستمر ناوگان تحت پوشش با هماهنگی پلیس و سایر دستگاه‌های امدادی شده‌اند ضمن اینکه رصد آنلاین نیز توسط کارشناسان سامانه سپهتن استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین بنا به مصوبه ستاد مدیریت بحران سازمان راهداری از ابتدای امروز ششم اسفندماه ۹۸ تردد تریلر و اتوبوس در محور اصفهان- داران- الیگودرز تا پایان بارش‌ها ممنوع شده است و همچنین به دلیل احتمال بارش برف و شرایط بد جوی شرکت‌های حمل‌ونقل ملزم شده‌اند از اعزام ناوگان تحت پوشش بدون بررسی ایمنی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی ازجمله زنجیر چرخ خودداری کنند.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران راهداری لرستان نیز محور خرم‌آباد- پل‌دختر را به دلیل مسائل ایمنی از ساعت ۱۸ روز دوشنبه پنجم اسفند مسدود نموده است و محورهای جایگزین این محور چولهول، دهلیج و پاعلم هستند.

قدمی اضافه کرد: مکاتبات لازم جهت اطلاع‌رسانی و اعلام محورهای دارای محدودیت ترافیکی با پلیس راه، شرکت‌ها، تشکل‌های صنفی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شده است و هماهنگ شده گشت‌های مشترک پلیس و راهداری نسبت به گشت زنی مستمر در محورهای فوق اقدام‌ کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار سیلاب سیلاب راهداری و حمل ونقل جاده ای حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی:بارش شدید باران در نیمه جنوبی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،مسعود حقیقت افزود: این سامانه شدید بارشی از صبح سه شنبه بیست و هشتم فروردین درنیمه جنوبی استان به ویژه شهرستان‌های لامرد، لارستان، گراش، اوز، خُنج و زرین دشت فعال می‌شود و تا اواخر وقت همین روز ادامه دارد.
وی ادامه داد: اثر مخاطره همچون بالا آمدن ناگهانی آب سطح رودخانه، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی معابر به صورت گسترده، احتمال سرریز شدن برخی سدها، احتمال انسداد راه ها، اختلال در سفر‌های بین شهری و داخل شهری، تعطیلی فعالیت‌های عمرانی، باغی، زراعی، احتمال خسارت به برخی زیر ساخت‌ها مانند خطوط انتقال برق و ... وجود دارد.
حقیقت بیان کرد:‌آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و امداد رسان، عدم توقف و تردد در بستر رودخانه‌ها و مسیل ها، بازگشایی کانال‌ها و آبرو‌های درون و برون شهری، اجتناب از سفر‌های برون شهری، عدم تردد دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها توصیه می‌شود.
‌هوا شناسی فارس بیست و پنجم فروردین ماه در اطلاعیه سطح نارنجی نسبت به فعالیت سامانه بارشی از دوشبه ۲۷ فروردین تا چهارشنبه همین ماه در مناطق جنوبی و شرقی استان هشدار داده بود.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • اجرا طرح‌های راهداری بوشهر با یک‌هزار میلیارد تومان
  • توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف
  • ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرهای اربعین توسعه می یابد
  • ◄ کاهش سهم حمل ونقل ریلی در سفرهای نوروزی
  • آلمان میزبان بزرگ‌ترین ناوگان حمل‌ونقل تقاضامحور
  • هشدار قرمز هواشناسی:بارش شدید باران در نیمه جنوبی فارس
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور