Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: یک آمریکایی متهم به تلاش برای منفجر کردن خودروی خود مقابل پنتاگون شد.
به گزارش خرداد ، روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد یک مرد ۱۹ ساله آمریکایی به نام «متیو دیمیتری ریچاردسون» روز سه‌شنبه در یک دادگاه فدرال متهم شده که تلاش داشته خودروی خود را مقابل ساختمان وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) منفجر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، یک افسر پلیس پنتاگون روز دوشنبه این فرد را در حالی دستگیر کرده که تلاش داشته خودروی خود را در یکی از پارکنیگ‌های ساختمان پنتاگون منفجر کند.
اسناد دادگاه نشان می‌دهد که ریچاردسون در حال تلاش برای روشن کردن تکه پارچه‌ای بوده که داخل باک خودروی وی بوده و وقتی پلیس او را دیده پا به فرار گذاشته اما یک ساعت بعد دستگیر شده است.
ریچاردسون روز شنبه نیز در حادثه دیگری به خاطر حمله به یک مامور پلیس در شهر آرلینگتون در ایالت ویرجینیا دستگیر شده بود. برچسب ها: پنتاگون

منبع: خرداد

کلیدواژه: پنتاگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه