Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@09:44:13 GMT

بایرن در لندن کار چلسی را تمام کرد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۴۶۷۹

بایرن در لندن کار چلسی را تمام کرد

در ادامه دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی انگلیس در ورزشگاه «استمفوردبریج» شهر لندن به مصاف بایرن‌مونیخ آلمان رفت و مقابل حریف قدرتمند خود با نتیجه سنگین سه بر صفر مغلوب شد.

هرچند چلسی میزبان این دیدار بود، اما بایرن مونیخ تسلط بیشتری بر توپ و میدان داشت و حریف را مجبور به عقب نشینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونیخی‌ها در نیمه نخست چند بخت نسبی گلزنی داشتند و در دقیقه ۲۵ بهترین موقعیت برای آنان ایجاد شد که «کابایرو» دروازه‌بان آرژانتینی به خوبی ضربه «لواندوفسکی» را مهار کرد.

بالاخره در دقیقه ۵۱، بایرن مزد بازی خوب خود را گرفت و «سرگئی گنابری» پس از همکاری عالی با «لواندوفسکی»، دروازه چلسی را گشود.

تنها سه دقیقه پس از آن؛ «گنابری» با عبور از بین مدافعان چلسی و ضربه‌ای مناسب، گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

آتش‌بازی نماینده آلمان ادامه داشت و در دقیقه ۷۶ «آلفونسو دیویس» مدافع کناری بایرن با حرکاتی انفرادی و پاس تماشایی موچب شد تا «لواندوفسکی» به‌آسانی، گل سوم تیمش را درون دروازه میزبان جای دهد.

در ادامه «مارکوس آلونسو» بازیکن اسپانیایی چلسی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

در نهایت تیم تحت هدایت «فرانک لمپارد» با شکست سنگین خانگی سه بر صفر مواجه شد تا امیدی برای دیدار برگشت نداشته باشد.

ترکیب چلسی

کابایرو، سزار آزپلیکوئتا (پدرو)، کریستینسن، رودیگر، جیمز، جورجینیو، متئو کواچیچ، مارکوس آلونسو، رز بارکلی (ویلیان)، جیسون مونت و اولیویه ژیرو (تامی آبراهام)

ترکیب بایرن

مانئول نویر، پاوارد، تیاگو، لواندوفسکی، بواتنگ، دیویس، سرگئی گنابری، توماس مولر، داوید آلابا، کومان (کوتینیو) و جوشوآ کیمیش

برچسب‌ها چلسی بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چلسی بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا چلسی بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید

فصل فاجعه‌بار رومئو لاویا زودتر از موعد پایان یافت

طرفداری | رومئو لاویا در تابستان گذشته نامی بود که در رسانه‌های انگلیسی بسیار مطرح می‌شد چرا که چلسی و لیورپول بر سر جذب او وارد دوئل نقل و انتقالاتی شدند. در نهایت این هافبک جوان بلژیکی با 58 میلیون پوند از ساوتهمپتون راهی استمفوردبریج شد.

اگرچه اولین فصل رومئو لاویا در چلسی یک کابوس تمام‌عیار بود. لاویا در نیم‌فصل نخست به علت آسیب‌دیدگی مچ پا و سپس دوران آماده‌سازی پس از آن غایب بود. این هافبک 20 ساله در هفته 19 لیگ برتر انگلیس بالاخره برای چلسی به مدت 32 دقیقه به‌عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد که در پایان همان بازی با مصدومیت همسترینگ روبه‌رو شد. 

با اعلام وب‌سایت چلسی، پس از بررسی‌های دقیق کادر پزشکی، رومئو لاویا به علت مشکلات جدی در ریکاوری از آسیب‌دیدگی همسترینگ و ران، تا پایان فصل 24-2023 دور از میادین خواهد بود و ادامه فصل جاری را از دست داد. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • لام:کین تمام‌کننده فوق‌العاده‌ای است/بایرن قوی‌تر بازمی‌گردد
  • ژابی آلونسو یک فصل دیگر در بایرلورکوزن می‌ماند
  • شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!