Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@17:55:21 GMT

فتح الله زاده سرمربی استقلال می شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۴۷۱۹

یکی از موضوعات مهم چند وقت اخیر در باشگاه استقلال انتخاب مدیرعامل باشگاه بوده است. اعضای هیئت مدیره استقلال در جلسات اخیر برای انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعاملی باشگاه به توافق رسیده اند. در جلسه امشب، اسماعیل خلیل زاده و کامران منزوی از علی فتح الله زاده خواستند تا مدیرعامل استقلال شود. در این جلسه خلیل زاده و منزوی رای به امضای مدیرعاملی استقلال دادند و تنها امضای عبدالرضا موسوی دیگر عضو هیئت مدیره باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- قرار است طی روزهای آینده این موضوع به تصویب نهایی برسد و اگر مشکلی پیش نیاید فتح الله زاده بار دیگر مدیرعامل استقلال شود.

فتح الله زاده در این باره اظهار داشت: آقای خلیل زاده از من خواست که مدیرعاملی استقلال را بپذیرم که به ایشان گفتم شما کارتان را خوب انجام می دهید و بهتر است این راه را ادامه دهید. خلیل زاده اعلام کرد که مشکلات خانوادگی دارد و نمی تواند همه وقتش را بگذارد و اصرار کرد که بنده کارها را انجام دهم. هنوز انتخاب بنده نهایی نهایی نشده و تنها سه نفر از اعضای هیئت مدیره به نام های خلیل زاده منزوی و خودم امضا کرده ایم و امضای موسوی باقی مانده است. ضمن اینکه زمانی کار تمام‌ می شود که جمع تصمیم نهایی را بگیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال علی فتح الله زاده استقلال باشگاه استقلال فتح الله زاده فتح الله زاده خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟

آفتاب‌‌نیوز :

پس از نشستن مصطفی آجورلو روی صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال نوبت به علی فتح‌الله‌زاده رسید و پس از مدتی دوباره او نیز از این سمت کنار رفت و جای خود را به حجت کریمی داد تا او هم بعد از دو ماه مجدداً پایه‌های صندلی‌اش را لغزان ببیند و بعد از نهایتاً سه ماه جای خود را به علی خطیر بدهد. حالا و در آستانه یک سالگی نشستن علی خطیر روی صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال بار دیگر خبر از تغییر و تحول روی صندلی مدیریت این باشگاه به گوش می‌رسد.

با این همه هنوز مشخص نیست چه کسی قرار است از سوی مالکان جدید باشگاه استقلال هدایت و مدیرعاملی باشگاه را در دست بگیرد و اعضای هیئت مدیره را چه کسی و چه کسانی تشکیل بدهند. اما خبرهای اولیه رسیده در این باره حاکی از آن است که باز هم باید شاهد تغییر و تحول در صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال باشیم و باز هم برای چندمین بار در طول یکی دو سال اخیر باید یک مدیر تازه وارد به استقلال بیاید و کار را در دست بگیرد چرا که گفته می‌شود مالکان جدید اعتقادی به مدیران فعلی نداشته و قصد دارند از افراد قوی در هیئت‌مدیره بهره ببرند تا در ازای هزینه هنگفت حداقل فصلی ۶۰۰ میلیارد تومانی‌شان، مدیرعاملی را در رأس کار داشته باشند که خروجی قابل توجهی برای پتروشیمی خلیج فارس و البته هواداران استقلال داشته باشد.

آنچه در طول این سال‌ها به تیم استقلال لطمه زده تفکرات مختلف و مدیریت‌های متنوع اقتصادی، نظامی، پارلمانی، ورزشی و غیره در راس این باشگاه بوده که هر زمان هم یکی از آنها داشته به ثبات و شرایط تثبیت شده دست پیدا می‌کرده به دلیلی از این سمت کنار رفته است.

قطعاً ادامه چنین وضعیتی لطمه اصلی‌اش را به پیکر اصلی باشگاه یعنی تیم بزرگسالان آن می‌زند که نتایجش از سوی میلیون‌ها هوادار دنبال می‌شود. انتظار از مالکان جدید باشگاه این است که هرچه زودتر و یکبار برای همیشه لااقل برای مدت زمانی ۵ ساله تکلیف این موضوع را روشن و نهایی کنند تا اینقدر شاهد جابجایی های مدیریتی و آمد و رفت افراد مختلف در بدنه باشگاه نباشیم. قرار است ظهر امروز در دیدار نمایندگان مالکان جدید دو باشگاه با وزیر ورزش و اقتصاد درباره تصمیمات در همین باره (انتخاب یا ادامه فعالیت مدیران دو باشگاه) صحبت شود. 

یادآور می شود؛ از سال ۱۳۹۸ تا کنون (پنج سال اخیر) صندلی مدیرعاملی باشگاه محل حضور سیدرضا افتخاری، امیرحسین فتحی، اسماعیل خلیل‌زاده، علی فتح‌الله‌زاده، احمد سعادتمند، احمد مددی، مصطفی آجورلو، علی فتح‌الله‌زاده (برای دومین بار)، حجت کریمی و علی خطیر بوده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر