Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تکلیف بازی تیم‌های بارسلونا و ناپولی به نیوکمپ کشیده شد. تاریخ انتشار: 01:40 - 07 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۳۸۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ادامه بازی‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (سه‌شنبه) دو دیدار به صورت همزمان پیگیری شد که طی آن تیم‌های چلسی و بایرن مونیخ در انگلیس و ناپولی و بارسلونا در ایتالیا به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار چلسی لندن و بایرن مونیخ در ورزشگاه استمفوردبریج با برتری ۳ بر هیچ تیم آلمانی به پایان رسید.

سرژ گنابری در دقایق ۵۱ و ۵۴ و لواندوفسکی در دقیقه ۷۶ برای شاگردان هانس فلیک گلزنی کردند تا باواریایی‌ها نیمی از مسیر را طی کرده باشند.

همچنین مارکوس آلونسو به دلیل ضربه‌ای که به صورت لواندوفسکی کوبید از زمین بازی اخراج شد تا دیدار برگشت را از دست بدهد.

در دومین بازی، ناپولی در سن پائولو میزبان بارسلونا بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تکلیف تیم صعود کننده در نیوکمپ مشخص شود.

ناپولی در این دیدار ابتدا توسط مرتنس در دقیقه ۳۰ به گل رسید، اما در نیمه دوم گریژمان در دقیقه ۵۷ گل تساوی بارسلونا را وارد دروازه اوسپینا کرد. ضمن اینکه آرتورو ویدال بازیکن بارسلونا در دقیقه ۸۹ با کارت دریافت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

بیشتر بخوانید: بارسلونا در اندیشه جذب سیلوا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا بایرن مونیخ چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ برد و ۳ تساوی؛ عملکرد شگفت‌انگیز استون ویلا در ۱۰‌ بازی اخیر خود در زمین تیم‌های لندنی

لندن برای استون ویلا حکم خانه را دارد!

دیدار آرسنال و استون ویلا در هفته ۳۳ لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۳/۲۴ با برد ۲-۰ شاگردان اونای امری خاتمه یافت. استون ویلا همچون بازی رفت مقابل توپچی ها به برتری رسید.

به نقل از اوپتا؛ استون ویلا برای سومین بار در تاریخ لیگ برتر در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل آرسنال به پیروزی رسید. استون ویلا در ۱۰ بازی اخیر خود در زمین تیم های لندنی در لیگ برتر شکست ناپذیر بوده است. (۷ برد و ۳ تساوی) در تاریخ لیگ برتر فقط منچستریونایتد در زمین تیم های لندنی دارای چنین رکوردی است. (۳ مرتبه با +۱۰ بازی بدون شکست در لندن)

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • میراث دریانوردان از لندن؛ بایرن مونیخ در خانه به چه چیز برای حذف آرسنال نیاز دارد؟
  • ۷ برد و ۳ تساوی؛ عملکرد شگفت‌انگیز استون ویلا در ۱۰‌ بازی اخیر خود در زمین تیم‌های لندنی
  • اورساتو داور من‌سیتی - رئال شد؛ ماکلیه داور بایرن - آرسنال
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • (تصویر) هشدار هری کین به آرسنال: چهارشنبه منتظرتان هستم!
  • هشدار هری کین به آرسنال: چهارشنبه منتظرتانم!‏
  • ناپولی ۲ - ۲ فروزینونه/ پارتنوپی مقابل چشمان اسپالتی از سهمیه اروپایی دورتر شد+ فیلم
  • ناپولی در خانه متوقف شد
  • بدبیاری بایرن قبل از مصاف حساس با آرسنال
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-0 کلن (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)