Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان مسائل بین‌المللی معتقدند که قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF بهتر از پذیرش آن است. تمامی مدارس استان تهران تا آخر هفته تعطیل است باند بهایی «احتکار ماسک» در کشور متلاشی شد بسیج در کنار مردم؛ این بار با توزیع ماسک رایگان! +فیلم طغیان ویروسی جدید در جهان «کروناهراسی» معضلی که مبارزه با این ویروس را سخت کرده است

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شولتس برای مذاکره با پوتین شرط گذاشت

شولتش گفت، مذاکرات بین آلمان و روسیه تنها زمانی ممکن است که مسکو از اهدافش در درگیری اوکراین دست بردارد.

به گزارش ایسنا، اولاف شولتس، صدراعظم‌ آلمان آلمان همچنین گفت، تنها زمانی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه صحبت می‌کند که مسکو کارزارش در اوکراین را متوقف کند.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، وقتی که روسیه در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ حملاتش علیه اوکراین را آغاز کرد، ضرورت حفاظت از مردم دونباس، مقابله با ایدئولوژی نازی در اوکراین و جلوگیری از پیوستن این کشور برای پیوستن به ناتو را مطرح کرد.

شولتس همچنین بار دیگر بر وعده خود در حمایت از اوکراین تا زمانیکه لازم باشد، اشاره کرد و در پاسخ به اینکه فکر می‌کند این درگیری احتمالا تمام می‌شود، گفت: کسی نمی‌تواند پاسخ این سوال را بدهد.

صدراعظم آلمان در گفت‌وگویی با شبکه خبری TAZ همچنین در پاسخ به اینکه خیلی از افراد به ویژه در شرق آلمان مایل به توافق با روسیه هستند، اما وی از ۲۰۲۲ مذاکره‌ای با پوتین نداشته، افزود: چنین گفت‌وگوهایی زمانی موثر واقع می‌شوند که شما احساس کنید می‌توانید تفاوتی ایجاد کنید.

شولتش درباره زمان احتمالی مذاکره نیز گفت، تنها زمانی این گفت‌وگو انجام می‌شود که روسیه متوجه شود که صلح دیکته‌شده وجود نخواهد داشت و پوتین می‌داند که باید کارزار خود را رها و نیروها را خارج کند.

در مارس سال جاری میلادی، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت، مسکو مناطق جدیدی دارد که باید از آنها در مقابل کی‌یف دفاع کند.

شولتس ادامه داد، بسیاری از آلمانی‌ها از تشدید بالقوه اوضاع هراس دارند و چنین ترس‌هایی را «قابل درک» خواند.

وی با بیان اینکه برلین همچنان حمایت خود از کی‌یف را کنار نمی‌گذارد، افزود آلمان نمی‌تواند برتری روسیه در میدان جنگ را بپذیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم
  • هوش مصنوعی اجازه نمی‌دهد حیات بیگانه را کشف کنیم!
  • سردار در رم قهرمان بوندسلیگا شد!
  • فراخوان پیوستن هنرمندان به پویش مردمی وعده صادق
  • پیوستن بیش از ۹ هزار نیکوکار البرزی به طرح اکرام
  • اخراج ۲۴۷ تبعه خارجی از لرستان طی سال گذشته
  • شولتس برای مذاکره با پوتین شرط گذاشت
  • عوامل موثر بر قیمت ورق گالوانیزه
  • شناسایی ۲۴۷ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای لرستان
  • عوامل موثر بر قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان