Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@16:59:16 GMT

«آقازاده» پر ستاره در راه شبکه نمایش خانگی

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۴۸۷۸

سریال «آقازاده» با طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی که مدتی است کلید خورده را می‌توان یک سریال عاشقانه در بستر وقایع سیاسی روز قلمداد کرد که با قصه‌ای متفاوت در حال ساخت است.

اخبار چهره ها - در گفت‌وگویی کوتاه با حامد عنقا نویسنده و تهیه‌کننده سریال «آقازاده» در خصوص روند تولید این سریال جویا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص آخرین وضعیت ساخت و تولید سریال آقازاده اظهار کرد: در حال حاضر در ماه‌های آخر تصویربرداری سریال آقازاده قرار داریم.

وی افزود: نمی‌توانم در خصوص محتوای این سریال و جزئیات آن توضیح بدهم با این حال باید بگویم آقازاده یکی از کارهای تندوتیزی است که در حال ساخت آن هستیم.

عنقا در خصوص اینکه چرا نام آقازاده را برای این سریال انتخاب کرده‌اند، تصریح کرد: در روزگاری که قرار داریم ساخت این سریال را لازم می‌دانم، باید این سریال را ببینید تا متوجه شوید که دلیل نام‌گذاری این سریال چه بوده است.

این نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون اعلام کرد: مردم ایران می‌توانند از بهار ۹۹ شاهد پخش این سریال در شبکه نمایش خانگی باشند.

در این سریال هنرمندانی چون امیر آقایی، امین تارخ، نیکی کریمی ، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه ، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم‌پور، ثریا قاسمی، سینا مهراد و امین حیایی نقش‌آفرینی می‌کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حامد عنقا سریال آقازاده شبکه نمایش خانگی نیکی کریمی لعیا زنگنه سینا مهراد امین حیایی امین حیایی لعیا زنگنه حامد عنقا سینا مهراد سریال نمایش خانگی سریال آقازاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!

زی‌سان: رایان سرلک که در سریال زیرخاکی نقش کاوه پسر فریبرز و پریچهر را ایفا می‌کند، با انتشار تصویری از پایان فیلمبرداری فصل چهارم سریال زیر خاکی خبر داد. این سریال در شب‌های ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۴۰۳ بر روی آنتن شبکه یک می‌رود.

رایان سرلک یا همان کاوه دوست داشتنی سریال زیر خاکی از قسمت آخر سریال زیرخاکی ۴ تصویری منتشر کرد و نوشت:

دیشب تمام پنجره‌ها بسته، پرده‌ها کشیده، چراغ‌ها خاموش و در خانه مروت پور… قفل شد و زندگی تو این خانه به پایان رسید

خسته نباشید میگم به تمام عوامل عزیز زیرخاکی

جزئیاتی درباره سریال زیر خاکی ۴

سریال زیر خاکی ۴، فصل ۴ زیر خاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا ۱۶ قسمت دارد و هر شب ساعت ۲۲ از شبکه اول سیما پخش می‌شود. پخش این سریال از سه شنبه ۲۲ اسفند آغاز و تا پیش از شب‌های قدر ادامه خواهد داشت.

جزئیات پخش و تکرار پخش زیر خاکی چهار را اینجا بخوانید بازیگران سریال زیرخاکی ۴

بازیگران سریال زیرخاکی که از شبکه یک پخش میشود، عبارتند از:پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رایان سرلک، بهراد خرازی، منصورنصیری، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، مریم موسویان، مهری آل آقا، محمد حاجی زاده، محمدرضا فرزام، نادر شهسواری، هیوا حقیقی، سحر آغاسی، فیلیپ ساپرکین، محمد اشکانفر، رضا شیخ انصاری، مسعود اسماعیلی، محمدرضا عقدایی، کبری گودرزی با حضور کوروش سلیمانی، محمد شیری و هومن برق نورد.

بیوگرافی رایان سرلک کاوه زیرخاکی

سریال زیر خاکی ۴، رایان سرلک در تاریخ ۲۱ اسفند ماه سال ۱۳۹۲ در تهران متولد شد، فعلاً تک فرزند بوده و خواهر و برادری ندارد؛ پدر و مادر رایان سرلک بازیگر نیستند و شغل آنها ارتباطی به سینما و تلویزیون ندارد پدرش دهناد سرلک طراح و معمار و مادر رایان سرلک کارشناس شیمی است. او در آثاری، چون زیرخاکی، تابستان همان سال، گل به خودی، راند چهارم، جاده خاکی و…بازی کرده است.

tags # سریال ، سریال تلویزیونی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینی ملی‌پوش جوان ایرانی؛ بازی کنار ستارگان هندبال ساحلی جهان در المپیک
  • حواشی یک سکانس سانسور نشده؛ ملاقات شرعی با طعم سیاست و نفرت!
  • بهترین مینی سریال های شبکه HBO که حتما باید ببینید
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • رفتارهای زن و شوهری در یک شوی نمایش خانگی!
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!