Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@08:59:22 GMT

آیا مدارس هفته آینده تعطیل است؟

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۴۹۵۴

آیا مدارس هفته آینده تعطیل است؟

وضعیت تعطیلی مدارس تا آخر این هفته مشخص شده ولی همچنان در مورد هفته آینده برخی ملاحظات وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، تعطیلی این هفته مدارس اگرچه برای جلوگیری از شیوع بیماری صورت گرفت اما متاسفانه برخی خانواده ها به جای نگهداری دانش آموزان در خانه، آنها را به سفر بردند.

این اتفاق تا حدی حاد شده که در ورودی های استان های گیلان و مازندران گاهی ترافیک های سنگین هم ایجاد شد و با توجه به اینکه در سفر احتمال انتقال بیماری به استان های مختلف کشور وجود دارد، به نظر می رسد ستاد مقابله با ویروس کرونا تصمیم گرفت با بازگشایی مدارس مانع از سفر برخی هموطنان و خطرات ناشی از آن شود به همین دلیل به احتمال زیاد هفته آینده مدارس سراسر کشور باز هستند دانش آموزان باید سرکلاس حاضر شوند مگر اینکه اتفاق دیگری رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد منظور رئیس جمهور از عادی شدن وضعیت و تعطیل نشدن کشور  همین موضوع است که جلوی برخی سفرهای بی مورد و خطرآفرین گرفته شود و شهروندان از انتقال یا ابتلا به بیماری مصون بمانند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس زرند فردا تعطیل است

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بنا به نظر ستاد بحران و با دستور فرماندار به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه کلیه مدارس شهرستان تعطیل است. 

وی از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

رییس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های خدمت رسان در شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • ارتباط با دنیا درصورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی هم جویا شوید!
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند