Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@05:46:52 GMT

سرماخورده‌ها، در برابر کرونا مقاوم‌ترند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۰۰۲

سرماخورده‌ها، در برابر کرونا مقاوم‌ترند

دکتر علی خدادادی در کمیته پیشگیری و کنترل کروناویروس اظهار کرد: با توجه به رسالت هلال احمر و شرایط پیش رو، تلاش مضاعفی خواهیم داشت و با دانشگاه علوم پزشکی اهواز همکاری خوبی داریم.

وی با بیان اینکه شاید این شرایط برای ما تهدید و فرصت محسوب شود، افزود: وقوع سیل را نیز پیش رو داریم. با توجه به اینکه در ابتدای سال شاهد وقوع سیل در استان خوزستان بودیم، در جلوگیری از اپیدمی بیماری‌های واگیر تجربه خوبی کسب کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون نیز با انتشار کروناویروس که رفتار‌های مبهم و پیپچیده‌ای دارد، در کشور مواجه هستیم و احتمال تکثیر این ویروس وجود دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: کسانی که در چند روز گذشته سرما خورده‌اند یا به آنفلوآنزا مبتلا شده اند، مقاومتشان نسبت به ابتلا به این ویروس بالا است.

خدادادی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط کنترل شده است، گفت: اعتماد از دست رفته جامعه باید به جامعه برگردد، البته در جامعه اعتماد به قشر پزشکی وجود دارد که باید از آن صیانت کنیم.

وی افزود: در شرایط کنونی علاوه بر همکاری درون‌بخشی، باید شاهد همکاری فرابخشی باشیم و از همه ظرفیت‌های سپاه، بسیج و هلال احمر استفاده کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: هر چه پیشگیری در این زمینه بیشتر باشد، فشار کمتری به دانشگاه علوم پزشکی اهواز وارد می‌شود.

وی با اشاره به تقاضا برای ماسک، گفت: در زمان بحران نباید بحران دیگری ایجاد کنیم. هم‌اکنون شاهد بحران کروناویروس هستیم و بحران کمبود ماسک و الکل نیز به آن افزوده شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ویروس کرونا سرماخوردگی آنفلوانزا بیماری سلامت ویروس کرونا در ایران پارسی خبر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز تعطیلی داروخانه مرکزی هلال احمر اعلام شد

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بیماران در ۲ روز آینده داروهای مورد نیاز خودشان را تهیه کنند و تامین داروی مورد نیاز را به آن روز موکول نکنند.

کد خبر 839611 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم هلال احمر دارو پزشکی

دیگر خبرها

  • آماده باش کامل هلال احمر استان ایلام در پی هشدار قرمز هواشناسی
  • تیم‌های عملیاتی هلال احمر خوزستان در حالت آماده‌باش هستند
  • مردم نگران امدادرسانی در حوادث و آبگرفتگی احتمالی نباشند
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی هلال احمر خوزستان در آستانه بارش رگباری
  • آمادگی تیم‌های عملیاتی هلال احمر در آستانه بارش رگباری در خوزستان
  • آماده باش امدادگران جمعیت هلال احمر خوزستان
  • پیش‌ بینی بارش ۱۰۰ میلی‌متری طی روزهای پایانی سال در کهگیلویه و بویراحمد
  • ویزیت رایگان بیماران در عقدا
  • روایت‌های ضد و نقیض از بحران چهل سالگی
  • روز تعطیلی داروخانه مرکزی هلال احمر اعلام شد