Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-20@04:26:32 GMT

در خصوص لغو اعتکاف تصمیم نهایی ابلاغ نشده است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۰۳۶

صراط:

حجت‌الاسلام سیدعلی جزایری معاون فرهنگی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری و ویروس کرونا، در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در استان خوزستان، پیرو نظر سازمان تبلیغات اسلامی کشور و شورای تامین استان هستیم و تا کنون فقط سیاست‌های تشویقی ما برای دعوت به این مراسم دچار تغییر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس وی افزود: توصیه سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص برگزاری اعتکاف، رعایت بهداشت و حفظ سلامت مردم است. تأکید داریم چنانچه قرار بر برگزاری مراسمات اعتکاف شد، مساجد حتماً موازین بهداشتی که از سوی مسئولان بهداشتی کشور اعلام شده است را رعایت کنند تا مردم در مراسم‌های معنوی آسیب نبیند.

جزایری با اشاره به اینکه ماه رجب، بهار معنویت است و اعمال آن بسیار سفارش شده‌اند، عنوان کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان خاص این ایام، برنامه‌های ویژه‌ای را در حوزه نوجوان و جوان و به ویژه برای دختران نوجوان تدارک دیده بود و پیش از این ستاد اعتکاف در شهرستان‌ها تشکیل شد که وضعیت کنونی  کشور و اولویت حفظ سلامتی مردم باعث شد نسبت به حضور مردم در مراسم معنوی اعتکاف موج‌سازی انجام ندهیم و برنامه‌های ویژه خود را در مقطعی دیگر که احتمالا ماه مبارک رمضان است پیگیری کنیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مراسم معنوی اعتکاف لغو اعتکاف صراط تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود

منظور  در سفر به دامغان که در قالب دومین سفر هیئت دولت به استان سمنان انجام شد درباره آخرین وضعیت قانون بودجه ۱۴۰۳  گفت: با توجه به این‌که امسال برای نخستین بار بودجه ۲ مرحله‌ای شده بخش اصلی قانون بودجه که به تبصره‌ها و جداول کلان مرتبط بود ۲۷ اسفند پارسال ابلاغ شد و عملا اجرای قانون بودجه را از ابتدای سال آغاز کردیم.

وی افزود: دولت در نخستین روز آغاز به کار مجلس در سال جدید بخش دوم قانون بودجه را به مجلس تحویل داد و مجلس نیز اعلام وصول کرد. کمیسیون‌های مجلس رسیدگی را آغاز کردند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: هفته گذشته هفته پرکاری در کمیسیون‌ها به ویژه کمیسیون تلفیق بود و هفته آینده نیز این روند ادامه دارد. بخش دوم قانون بودجه ۱۴۰۳ که به جداول و توزیع اعتبارات بین دستگاه‌ها مرتبط است، طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی تا آخر اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • برگزاری مراسم روز ارتش در کرمان
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز