Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات مدیره باشگاه استقلال مدیرعامل این باشگاه را انتخاب کرد اما برای معرفی نهایی وی اختلاف نظرهایی وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع عمومی باشگاه استقلال روز دوشنبه با حضور وزیر ورزش برگزار شد و طی آن گزارش‌های مالی این باشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

با این حال انتخاب و معرفی مدیرعامل این باشگاه بود محقق نشد تا اینکه روز سه شنبه برخی اعضای هیأت مدیره از انتخاب مدیرعامل جدید آبی پوشان خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام موسوی یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال، علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد اما بر خلاف وعده قبلی به جلسه هیأت مدیره نرفت تا رسماً معرفی نشود. موسوی اعلام کرده دنبال گزینه بعدی خواهند رفت.

علی فتح الله زاده نیز پس از این اتفاق اعلام کرده تا زمانی که همه اعضای هیأت مدیره در مورد مدیرعاملی او همدل و یک نظر نباشند این مسئولیت را قبول نخواهد کرد.

همچنین بر اساس اعلام عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال، پرویز مظلومی به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه استقلال هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه مجمع انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار احمد خادم سید الشهدا تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان با کسب ۱۴ رأی از مجموع ۱۴ رأی اعضای حاضر در جلسه به مدت چهار سال عهده دار سمت ریاست هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان شد.

کد خبر 6086398

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس
  • علیرضا مولایی عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون شد