Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@05:06:00 GMT

۴ خودروی جدید آماده ورود به بازار

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۱۰۶

محمد امامی امین در جلسه مقابله با تحریم ها با اشاره به موضوعات مربوط به حوزه پوشاک و قاچاق کالا که در استانداری تهران برگزار شد، از ورود ۴ خودرو جدید برای سال آینده به بازار خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد این خودروها بومی است.

اخبار اقتصادی- امامی امین گفت: برخی از قطعاتی که پیش از این وارداتی بوده و ارزبری نسبت به آن وجود داشته است هم اکنون با داخلی‌سازی و بهره‌گیری از نیروهای علمی و مهندسان داخلی این قطعات توسط کارخانه‌های قطعه‌سازی داخلی تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از افزایش تولید قطعه سازان نیز خبر داد و عنوان کرد: طبق گزارش ایران‌خودرو، روند قبلی اصلاح شده است تا جایی که با افزایش تولید رو به رو بودیم و در برخی روزها تولید بیش از ۳۵۰۰ دستگاه وجود دارد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تحریم استانداری تهران خودرو خودروسازان قطعه سازان خودرو جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۶ هزار تن گوشت مرغ در بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ هادی دل‌افکار اظهار داشت: در زمینه تولید گوشت مرغ امسال در بهمن ماه ۲ میلیون و ۴۳۳ هزار قطعه در مرغداری‌های استان جوجه‌ریزی شد درحالی که نیاز استان یک میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه مرغ بود.

وی افزود: اسفند نیز تاکنون یک میلیون و ۳۲۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی شده است.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: این میزان گوشت مرغ علاوه بر محموله‌هایی است که از دیگر استان‌ها وارد بوشهر می‌شود.

دل‌افکار ادامه داد: در راستای تامین مواد پروئتینی ایام نوروز به میزان کافی گوشت مرغ منجمد در استان بوشهر ذخیره‌سازی شده که در صورت نیاز با قیمت ستاد تنظیم بازار عرضه می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری بوشهر از توزیع ۶۲۰ تن برنج وارداتی با قیمت ستاد تنظیم بازار خبر داد و افزود: بخشی از این میزان برنج وارداتی برای عرضه در اختیار فروشندگان قرار گرفته و بخش دیگری هم به‌زودی عرضه می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت سکه در 28 اسفند
  • افزایش قیمت سکه در آخرین روز کاری سال
  • خودکفایی در تولید جوجه اجداد مرغ گوشتی
  • تولید بیش از ۶ هزار تن گوشت مرغ در بوشهر
  • سکه رکورد شکست/ قیمت جدید را ببینید
  • اولویت شبکه تامین، استفاده از توان قطعه‌سازان داخلی
  • افزایش ارزش سکه در بازار
  • تولید خودروسازان داخلی به حدود ۱.۳ میلیون دستگاه رسید
  • ادامه روند کاهشی قیمت سکه
  • افزایش ۴.۵ درصدی تولید ناخالص داخلی/ رشد اقتصادی بدون نفت ۳.۳ درصد