Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» گفت: تمام سعی من در این نقش باورپذیری کاراکتر بود و اینکه مخاطب با آن همذات پنداری کند، من نقشم در فیلم سینمایی «شین» را باور کرده و با تمام وجودم آن را ایفا کردم، امیدوارم این فیلم بتواند در اکران عمومی هم مورد رضایت مخاطبان قرار گیرد. تاریخ انتشار: 07:00 - 07 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۸۹۰۷

غزال نظر بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون حضورش در فیلم سینمایی «شین» گفت: واقعیت امر اینکه کاراکتر من در فیلم «شین» بسیار سخت بود، من تمام تلاشم را کردم تا این نقش پرچالش را به خوبی بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: تمام سعی من در این نقش باورپذیری کاراکتر بود و اینکه مخاطب با آن همذات پنداری کند، من نقشم در فیلم سینمایی «شین» را باور کرده و با تمام وجودم آن را ایفا کردم، امیدوارم این فیلم بتواند در اکران عمومی هم مورد رضایت مخاطبان قرار گیرد. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

بازیگر فیلم «شین» درباره همکاری با شهاب حسینی اذعان کرد: فیلم سینمایی شین سومین تجربه من با شهاب حسینی بود، پیش از این در فیلم هزارتو و همچنین فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» به کارگردانی شهاب حسینی با وی بازی داشتم، همواره از همکاری از وی به عنوان بازیگری مولف خوشحالم. 

بازیگر فیلم «مقیمان ناکجا» درباره حضور در این فیلم ادامه داد: این فیلم هم اکنون آماده نمایش است و امیدوارم به زودی اکران شود، مقیمان ناکجا فضای بسیار خاصی دارد، این فیلم باید دیده شود زیرا مطمئنم مخاطبان آن را دوست خواهند داشت. 

نظر درباره چالش انتخاب نقش در سینما خاطرنشان کرد: درجه اول اهمیت برای من فیلمنامه اثر است، در صورتی که فیلمنامه را دوست داشته باشم در درجه دوم به کارگردانی اثر فکر می کنم و از کار کردن با کارگردانان کار اولی لذت می برم، البته در این میان گروه بازیگران و عوامل هم تاثیر بسزایی دارند. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران فیلم سینمایی مقیمان ناکجا شهاب حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردان با بازوبند امیدوار به فرار از فاجعه (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، این در حالی است که این سنگربان 39 ساله در میانه مسابقات لیگ بیست و سوم و پس از سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال ایران که با بازی برای باشگاها پرتعداد و بزرگی نظیر پرسپولیس، سپاهان و ذوب‌آهن همراه بوده، از تصمیم خود برای پایان مسیر حرفه‌ای خبر داده بود.

در لیگ بیست و سوم کریستوفر کنت، گلر اصلی فولاد خوزستان بوده و طی 20 مسابقه به میدان رفته که موفق به ثبت 8 کلین‌شیت شده است. برای شهاب این آمار اما طی 4 مسابقه‌ای که بازی کرده خوب پیش نرفته و او تنها یک مرتبه موفق به بسته نگه داشتن دروازه و چشیدن طعم پیروزی شده و در 3 بازی دیگر به همراه هم تیمی‌هایش بازنده از زمین خارج شده که مقابل هوادار در تهران بوده است.

شهاب در فاصله 6 هفته مانده به پایان فصل با بازوند کاپیتانی در مصاف با مس رفسنجان بازی کرد و تیمش در پایان با یک گل بازنده شد. او به احتمال فراوان در چند هفته باقی‌مانده تا پایان مسابقات به دلیل شرایط خاصی که در اردوی قرمزپوشان اهوازی وجود دارد، شاید بیشتر شانس بازی پیدا کند.

بی‌شک همه فوتبالیست‌ها آرزو می‌کنند که آخرین سال فوتبالی آنها با خاطرات خوش و در صورت امکان با کسب جام به پایان برسد، اما برای شهاب در این مورد اصلا ماجرا خوب پیش نرفته و او در حالی بازی‌های پایانی خود را با بازوبند کاپیتانی در عرصه حرفه‌ای پشت سر می‌گذارد که فولاد به‌صورت رسمی در جمع تیم‌های قعرنشین حضور دارد و اگر بازیکنان و کادر فنی این تیم غفلت کنند، حتی ممکن است این فصل که سراسر در اهواز آشوب بوده، با اتفاقات تلخ و دردناک‌تری هم همراه شود.

دیگر خبرها

  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • ‏ژاپن برای شهاب لقب انتخاب می‌کند: معجزه‌گر، منجی
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • ژاپن برای شهاب لقب انتخاب می‌کند: معجزه‌گر، منجی
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی ، لادن مستوفی ، امیر آقایی و ...
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • پوستر رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • گردان با بازوبند امیدوار به فرار از فاجعه (عکس)