Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@04:30:29 GMT

کشف ۶۰۰ لیتر الکل در البرز

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۱۷۹

کشف ۶۰۰ لیتر الکل در البرز

علی اکبر مختاری شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنکار ایرنا اظهارداشت: در پی وقوع و گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور ، کارشناسان تعزیرات حکومتی استان البرز با اجرای طرح های کنترلی تجهیزات پزشکی و دارویی را زیر ذره بین قرار دادند.

وی اضافه کرد: این الکل ها در یک کارگاه بدون هیچ مشخصاتی بسته بندی و وارد بازار می شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری گفت :با کشف این الکل ها یک نفر بازداشت و مکان مورد نظر پلمب شد.

روز گذشته نیز در اجرای طرح ضربتی واحدهای فروش تجهیزات پزشکی و دارویی در استان البرز ۱۰ هزار عدد ماسک کشف و سه واحد  صنفی متخلف پلمب شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان البرز الکل تجهیزات پزشکی تعزیرات ماسک انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنی اسوالدو: افسردگی باعث شده است که به الکل و مواد مخدر اعتیاد پیدا کنم

اسوالدو که یک دهه پیش از مهاجمان آماده فوتبال ایتالیا بود، این روزها از افسردگی شدید رنج می برد.

پابلو دنیل اوسوالدو مهاجم سابق رم، یوونتوس و اینتر که طی سالیان اخیر به عنوان خواننده در دنیای موسیقی فعالیت می کرد، دچار افسردگی شدید شده است. او شخصاً این موضوع را تایید کرد.

دنی اسوالدو با انتشار محتوایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

احساس می کنم زندگی از دستانم فرار می کند. افسردگی باعث شده که به الکل و مواد مخدر اعتیاد پیدا کنم. من تحت درمان روانپزشک هستم و دارو مصرف می کنم. من یک بیماری خیلی خاص دارم. کمبود عزت نفس، افسردگی.

عملا تنها زندگی می کنم و در خانه قفل شده ام. هیچ جا نمی روم، هیچ کار سازنده ای در زندگی انجام نمی دهم و گاهی حتی حوصله بلند شدن از رختخواب را هم ندارم. به چیزهای بدی اعتیاد پیدا کرده ام که فقط باعث تشدید افسردگی من می شود.

یک فوتبالیست درجه یک بودم؛ همین چند سال پیش یک فرد کاملاً متفاوت بودم، سرشار از انگیزه و اعتماد به نفس. اکنون به کسی تبدیل شده ام که نمی شناسم. راستش من هنوز نفهمیده ام چطور به اینجا رسیده ام اما این چیزها ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. من شغل ثابتی ندارم، تقریباً تمام پول، ثروت و پس انداز خود را از دست داده ام. البته پول کمترین چیز است، من هرگز به پول علاقه نداشته ام. من فقیر به دنیا آمدم و می توانم فقیر بمیرم و این برای من مهم نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • ثبت اطلاعات انبارهای تجهیزات پزشکی در تیتک الزامی است
  • اهدای ۲ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به سیب و سوران
  • تامین نیازهای دارویی تا انتهای اردیبهشت‌ماه
  • خطر ریزش سنگ و پرهیز از سفرهای غیر ضرور در جاده کرج - چالوس
  • دنی اسوالدو: افسردگی باعث شده است که به الکل و مواد مخدر اعتیاد پیدا کنم
  • ممنوعیت تعطیلی بخش‌های پزشکی در بیمارستان‌ها
  • دپوی تجهیزات و ملزومات پزشکی با هماهنگی معاونت درمان
  • جریمه شرکت دارویی به دلیل عدم ثبت کالا در سامانه
  • ◄ باک پر؛ غل و زنجیر بر پای ترانزیت
  • اهدای بیش از ۲ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران