Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@15:08:24 GMT

نتیجه تست کرونای سخنگوی دولت مشخص شد؟

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۱۹۳

نتیجه تست کرونای سخنگوی دولت مشخص شد؟

در پی انتشار اخباری مبنی بر ابتلای علی ربیعی به ویروس کرونا دفتر سخنگوی دولت با ارائه توضیحاتی اعلام کرد که وی امشب آزمایش کرونا داده و هنوز نتیجه تست مشخص نیست.

ساعتی پیش از این اعلام شد نتیجه تست کرونای ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت مثبت است و با توجه به حضور وی در نشست خبری روز گذشته با علی ربیعی، احتمال ابتلای سخنگوی دولت به کرونا هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2727

کد خبر 1357277

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سخنگوی دولت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری: مبالغ جرایم راهنمایی و رانندگی بروزرسانی شد

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد فراجا و برخی دستگاه‌های مرتبط، پیشنهادی برای بروزرسانی جرایم راهنمایی و رانندگی مورد بررسی هیات وزیران قرار گرفت و آیین‌نامه‌ی این جرایم متناسب با نرخ تورم بروزرسانی شد و جزییات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه اولین نشست هیئت دولت در سال 1403 در جمع خبرنگاران گفت: همه دستگاه‌ها به‌ویژه وزارتخانه‌های مرتبط با حوزه تولید از طرف رییس‌جمهور مکلف شدند که برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند تا دستگاه‌ها این مسأله را دنبال کنند. 

وی افزود: با توجه به ابلاغ کلیات بودجه 1403 در پایان سال گذشته، ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب رسید و بزودی ابلاغ می‌شود که اجرای بودجه از فروردین‌ماه آغاز شود.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: همچنین به پیشنهاد فراجا و برخی دستگاه‌های مرتبط، پیشنهادی برای بروزرسانی جرایم راهنمایی و رانندگی مورد بررسی هیات وزیران قرار گرفت و آیین‌نامه‌ی این جرایم متناسب با نرخ تورم بروزرسانی شد و جزییات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • دلیل رد صلاحیت حسن روحانی مشخص شد؟ | خلجی: آقای روحانی؛ لطفا با مردم صادق باشید!
  • خبر مهم درباره حقوق ۱۴۰۳ کارکنان دولت/ سقف حقوق ماهانه کارمندان دولت مشخص شد
  • ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت مشخص شد + سند
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • مبالغ جرایم راهنمایی و رانندگی بروزرسانی شد
  • سخنگوی دولت: مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد
  • بهادری: مبالغ جرایم راهنمایی و رانندگی بروزرسانی شد