Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@08:26:00 GMT

انتقاد خوردبین از قرارداد پرسپولیس با استوکس

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۲۰۶

ساعت24 - محمود خوردبین پیشکسوت سرخ ها درباره عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از دو بازی یک امتیاز نمی‌تواند نتیجه خوبی باشد. متاسفانه تا الان شرایط خوب نبوده و باید فکری به حال تیم شود تا این روند ادامه پیدا نکند.

محمود خوردبین پیشکسوت سرخ ها درباره عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از دو بازی یک امتیاز نمی‌تواند نتیجه خوبی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه تا الان شرایط خوب نبوده و باید فکری به حال تیم شود تا این روند ادامه پیدا نکند.

 خوردبین با اشاره به نتایج این تیم در لیگ نیز عنوان کرد: گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس باید به فکر این باشند که شرایط  لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ برتر تکرار نشود. پرسپولیس وضعیت خوبی در لیگ برتر دارد و می‌تواند برای چهارمین بار به قهرمانی برسد.

سرپرست سابق پرسپولیس در ادامه مصاحبه اش اظهار داشت: تا الان که از اوساگوآنا چیزی ندیده‌ایم. استوکس هم که فوتبالیست خوبی است اما حاشیه‌های او فوتبالش را نابود کرده است. من مانده‌ام مدیران باشگاه که از سابقه او در تراکتور اطلاع داشتند چطور با او قرارداد بستند؟ متاسفانه ایجنت‌ها تمام نقل‌وانتقالات باشگاه را در اختیار گرفته‌اند و هر کاری می‌خواهند انجام می‌دهند. آن‌هایی که استوکس را آوردند و افرادی که در باشگاه با او قرارداد بستند، به پرسپولیس ضربه زدند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش؛ پرسپولیس کهکشانی می‌شود؟

هواداران پرسپولیس اکنون در انتظار مشخص شدن تکلیف ستاره‌های این تیم در سال بعدی هستند و درویش نیز برنامه ویژه‌ای برای این موضوع در نظر گرفته است.

به گزارش ورزش سه، درویش برای پنجره تابستانی فصل آینده آسان‌ترین و البته سخت‌ترین شرایط ممکن را پیش روی خود می‌بیند. آسان از این جهت که این تیم در بیشتر نقاط زمین با حضور ستاره‌ها احتمالا با کمترین هجوم به بازار نقل و انتقالاتی مواجه باشد و سخت نیز از این جهت که با پایان قرارداد برخی بازیکنان، مذاکره برای تمدید آنها شاید مسیری سخت پیش روی مدیریت باشگاه قرار دهد.

در حال حاضر این بازیکنان در پنجره تابستانی فصل آینده به پایان قرارداد خود با پرسپولیس خواهند رسید:

۱- مهدی ترابی
۲- وحید امیری
۳- فرشاد فرجی
۴- علی نعمتی
۵- دانیال اسماعیلی‌فر
۶- مرتضی پورعلی گنجی
۷- گئورگی گولسیانی
۸- وحدت حنانوف
۹- مسعود ریگی
۱۰- سروش رفیعی
۱۱- سعید صادقی
۱۲- امید عالیشاه
۱۹۹۹۲۱۶

دوازده بازیکن در آستانه پایان قرارداد قطعا کار سخت‌تری پیش روی مدیری قرار خواهد داد که تنها به دنبال گزینه مدنظر برای انتقال و مذاکره برای مبلغ مشخصی باشد. مسلما مذاکره با هر کدام از بازیکنان کنونی که در انتظار تمدید قرارداد هستند، چالشی بزرگ پیش روی مدیریت قرار خواهد داد که باید ضمن جلب رضایت طرف مقابل، در مسیر بودجه و سقف قرارداد باشگاه نیز گام بردارد.

نگرانی بازیکنان: اخلاق خاص رضا درویش!

مهمترین چالش، اما روبرو شدن بازیکنان با مدیریت باشگاه خواهد بود؛ طبق ماجرا‌هایی که در چند وقت اخیر شکل گرفته است، بازیکنان که اکنون دست بالا را در اختیار مدیریت می‌بینند، بیشتر از هر چیزی نگران جلسه رو در رو با رضا درویش هستند! مدیری که نشان داده زیاد اهل همراهی با بازیکنان و خواسته‌های آنها نیست و به سادگی قادر به گفتن کلمه "نه" است.

نمونه آخر آن در مقیاس پایین‌تر محمد عمری بود که در جلسه با رضا درویش خواستار دریافتی بیشتری شد و در بخشی از مکالمات طرفین عجیب و باورنکردنی بود. هرچند درویش از این شرایط به خوبی خارج شد و با جذب بازیکن جدید کاری کرد که تا این لحظه نه تنها کسی از رفتن عمری ناراحت است که کمتر کسی آن را به خاطر هم می‌آورد.

نمونه دیگر آن هم مذاکره با علیرضا بیرانوند بود که چه در ابتدای فصل و در زمان حضور این دروازه‌بان در اردوی تیم ملی و جام جهانی و چه بعد از آن در پنجره تابستانی حواشی زیادی به دنبال داشت و درویش زیر بار خواسته‌های شماره یک تیمش نرفت و در نهایت او در آستانه فسخ قرارداد نیز قرار گرفته بود، اما در نهایت ماجرا‌ها به سمتی پیش رفت که شاید بتوان گفت درویش و باشگاه پرسپولیس برنده از این ماجرا خارج شدند نه بیرانوند! جایی که بیرانوند یک فصل دیگر از قراردادش را نیز مجبور به تمدید شد و در روز‌هایی که شایعه قرارداد رقبای او با مبالغی دو تا حتی چهار برابر رقم قرارداد او به گوش می‌رسد، او فصل آتی هم باید با خارج شدن شرط پیشنهاد خارجی، با مبلغی مناسب در این تیم به کار ادامه دهد.

 این ماجرا نشان می‌دهد که از این جهت بازیکنی قادر نخواهد بود از مذاکره با درویش کاملا برنده خارج شود و این بزرگترین نگرانی بازیکنانی است که قراردادشان با این تیم به پایان رسیده و در انتظار تمدید قرارداد هستند. اگر نیاز به مثال دیگری هم باشد، می‌توانید به ماجرای رد درخواست عیسی آل کثیر و جدایی این بازیکن به مقصد سپاهان رجوع کنید!

درویش حتی فصل گذشته و در شرایطی که نگرانی زیادی بین هواداران این تیم در خصوص تمدید قرارداد وجود داشت، مدیریت باشگاه حتی به درخواست سرمربی تیم برای افزایش مبلغ قرارداد برای تمدید عیسی آل کثیر و امید عالیشاه نیز تن نداد و همین مسئله عاملی شد تا عیسی باشگاه را به مقصد سپاهان ترک کند تا از این جهت حداقل به خواسته خود در خصوص مسائل مالی برسد.

کاپیتان تمدیدی‌ها: مهدی ترابی!

بازیکنانی که قصد تمدید قرارداد با پرسپولیس را دارند و در انتظار این موضوع هستند، البته چشم به مهدی ترابی دوخته‌اند. طبیعی است که در جمع ۱۲ بازیکنی که از آنها نام برده شد، ترابی با شرایط خاص و بهتری در اولویت باشگاه برای تمدید قرارداد باشد. به همین منظور بازیکنان در انتظار هستند تا در موعد مقرر و با دعوت باشگاه، ابتدا ترابی روبروی درویش قرار گیرد و ببینند مذاکرات به چه شکل پیش خواهد رفت. ترابی سابقه همکاری با درویش را پیش از این در سایپا نیز در کارنامه دارد و در روز‌های ابتدایی حضور این مدیر نیز از جمله اولین نفراتی بود که کار سخت در پرسپولی را به وی یادآور شده بود. از جهت فنی نیز مهدی ترابی دست بالا را در مذاکره دارد و برخلاف عیسی آل کثیر و محمد عمری، در درجه اهمیت خیلی بیشتری برای تمدید قرارداد برخوردار است. او البته نشان داده که مشکلی برای یک چالش بزرگ نیز نخواهد داشت و پیش از این نیز با تصمیمی ناگهانی از تیم جدا شده بود. پس مذاکره با ترابی می‌تواند یک بمب بزرگ برای درویش باشد که باید دید با آن چه برخوردی خواهد داشت و به چه شکل به دنبال خنثی کردن آن خواهد رفت.

یازده بازیکن دیگر، اما باید کاملا محتاط باشند و طبیعی است که شرایط برای چانه زنی و مذاکره برای آنها به واسطه تیم خوبی که در حال شکل‌گیری است و درویش نیز به سمت جذب بازیکنان باکیفیت و ستاره پیش رفته، کار را سخت خواهد کرد. از سوی دیگر، اما بازار مالی نقل و انتقالات در دیگر تیم‌‎ها و اختلاف فاحش آن با دریافتی در پرسپولیس، بازیکنان را وسوسه کرده است که شاید بعد از چانه زنی چند باره، در نهایت دل به شرایط اقتصادی داده و مسیری که عیسی آل کثیر با دریافت پیشنهاد بالاتر در پیش گرفت را بروند. اینها البته در حد گمانه‌زنی است و در این جمع نفراتی هم هستند که طی فصول گذشته علیرغم پیشنهادات اغواکننده‌ای که داشتند، در نهایت، اما راضی به در آوردن پیراهن پرسپولیس نشدند.

با این حال خیال درویش هم تا به اینجا راحت است. او شرایطی را در تیم فراهم کرده که حتی کاپیتان امیری روی نیمکت است و حواس کمتر هواداری به این موضوع است یا حتی بمب نقل و انتقالات دو فصل قبل که باشگاه تلاش شبانه روزی برای جذب وی داشت (سعید صادقی) اکنون در سکوت و نیمکت نشینی کار را دنبال می‌کند. درویش طبق وعده‌اش به دنبال شکل دادن تیمی است که در فصل آتی با حضور در آسیا، امیدواری هواداران را افزایش دهد و تا به اینجا تا حد زیادی به خواسته خود رسیده و بعد از آن هم همه چیز به توافق در خصوص تمدیدی‌ها بستگی خواهد داشت.

در نهایت، اما این مذاکرات به سال آتی موکول شده است. جایی که باید دید در جلساتی که شاید حواشی و تنش و شایعات آن با بالاترین حد ممکن همراه باشد، درویش در نقش "مذاکره کننده ظریف" عمل خواهد کرد یا خیر.

tags # پرسپولیس سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم رم: همه چیز خوب پیش می‌رود
  • پست خاص سروش: آمدم، دیدم و فتح کردم!
  • عنایتی در انتقاد به داوری پرسپولیس - پیکان: تا وقتی هوادار نداشته باشیم، همین است
  • خبر مهم درویش در مورد تمدید قرارداد بازیکنان
  • واکنش نتانیاهو به انتقاد‌های آمریکا: چه زود ۷ اکتبر را فراموش کردید؟!
  • درویش: علیه پرسپولیس دسیسه نکنند قهرمان می‌شود/ امیدوارم مشکل مالکیت برای مجوز حرفه‌ای حل شود+فیلم
  • توضیح درویش درباره روند تمدید قرارداد ۸ بازیکن آزاد پرسپولیس
  • قرارداد توسعه 6 میدان نفتی امضا شد
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش؛ پرسپولیس کهکشانی می‌شود؟
  • انتقاد افشاردوست از نتیجه انتخابات فدراسیون والیبال