Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@04:35:08 GMT

۴ خودروی جدید آماده ورود به بازار

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۲۲۹

۴ خودروی جدید آماده ورود به بازار

ساعت24 - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از ورود ۴ خودرو جدید برای سال آینده به بازار خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد این خودروها بومی است.

محمد امامی امین در جلسه مقابله با تحریم ها با اشاره به موضوعات مربوط به حوزه پوشاک و قاچاق کالا که در استانداری تهران برگزار شد، از ورود ۴ خودرو جدید برای سال آینده به بازار خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد این خودروها بومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امامی امین گفت: برخی از قطعاتی که پیش از این وارداتی بوده و ارزبری نسبت به آن وجود داشته است هم اکنون با داخلی‌سازی و بهره‌گیری از نیروهای علمی و مهندسان داخلی این قطعات توسط کارخانه‌های قطعه‌سازی داخلی تولید می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از افزایش تولید قطعه سازان نیز خبر داد و عنوان کرد: طبق گزارش ایران‌خودرو، روند قبلی اصلاح شده است تا جایی که با افزایش تولید رو به رو بودیم و در برخی روزها تولید بیش از ۳۵۰۰ دستگاه وجود دارد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: امور اقتصادی خودروسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید خودرو متوقف شد

در حال حاضر خرید و فروش در بازار خودرو متوقف شده است و آن دسته از افرادی که نیازمند خرید خودرو بودند معاملات را انجام داده و مابقی افراد نگران از ضرر و زیان خرید و فروش خود را به سال آینده موکول کردند.

به گزارش تسنیم، با نزدیک شدن به روز پایانی سال، همچنان خرید و فروش خودرو در بازار راکد است و اکثر مردم ترجیح می‌دهند معاملات خود را به سال آینده موکول کنند. البته نکته مهم اینجاست که یک هفته اخیر به خاطر افزایش نرخ دلار، قیمت خودرو روند صعودی داشته است که همین امر تعلل مردم را در خرید خودرو بیشتر کرده است.

علاوه بر این بررسی‌ها نشان می‌دهد در ۶ ماهه گذشته، قیمت خودرو‌های داخلی و مونتاژی ۲۵ تا ۲۸ درصد افزایش داشته است و مشخص نیست در سال آینده قیمت خودرو به چه سمتی خواهد رفت.

البته کارشناسان خودرو معتقدند نوسانات قیمت در بازار خودرو متاثر از نرخ تورم و قیمت دلار است. اگر این موضوعات با تغییراتی همراه شود قیمت خودرو نیز افزایشی خواهد بود.

در حال حاضر خرید و فروش در بازار خودرو متوقف شده است و آن دسته از افرادی که نیازمند خرید خودرو بودند معاملات را انجام داده و مابقی افراد نگران از ضرر و زیان خرید و فروش خود را به سال آینده موکول کردند.

بررسی بازار نشان می‌دهد در قیمت‌های داخلی ثبات قیمت وجود داشته و در خودرو‌های مونتاژی نیز تغییرات قیمتی بسیار ناچیز است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع خودرو در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • خرید و فروش خودرو در بازار متوقف شد + جدول قیمت
  • خرید خودرو متوقف شد
  • غول‌های ژاپنی با هم خودروی برقی می‌سازند
  • تولید خودرو ۶ درصد رشد یافت/ سهم ۸۴ درصدی سواری ها از کل تولید
  • تولید خودرو رشد کرد
  • تولید خودروسازان داخلی به حدود ۱.۳ میلیون دستگاه رسید
  • تولید یک میلیون و ۳۴۰ هزار خودرو در ۱۴۰۲
  • پیش‌بینی نمایشگاه‌داران از قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳
  • بازار خودرو به کدام سو می‌رود؟؛ قیمت انواع خودرو در روز‌های پایان سال
  • خودروسازان خاورمیانه