Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار های رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعت ۲۳:۳۰ سه شنبه شب با برگزاری دو بازی بین تیم های فوتبال ناپولی ایتالیا - بارسلونا اسپانیا و چلسی انگلیس - بایرن مونیخ آلمان پیگیری شد.

اخبار ورزشی- تلاش دو تیم ناپولی و بارسلونا در نهایت با تساوی یک - یک به اتمام رسید تا بازی برگشت دو تیم در نیوکمپ بارسلون تکلیف تیم صعود کننده را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیس مرتنز (۳۰) برای ناپولی و آنتوان گریزمان (۵۷) برای بارسلونا گلزنی کردند.

شاگردان گنارو گتوسو در ناپولی در این بازی سعی در ارائه بازی تدافعی داشتند تا در مواقع ممکن روی ضدحملات بتوانند دروازه ترشتگن در بارسا را با تهدید روبرو کنند.

ناپولی که توپ را بطور کامل در اختیار میهمان خود قرار داده بود هر وقت مالکیت آن را در اختیار داشت به ارائه بازی سرعتی و ارسال پاس های تکضرب و کوتاه روی آورد تا از سد قدرت بالای هافبک ها و مدافعان بارسا بگذرد. اتفاقی که در نیمه اول چند بار رقم خورد تا بالاخره کار تیمی میزبان با شوت سرکش و دقیق دنیس مرتنز به گل اول ایتالیایی ها ختم شود.

در ادامه بارسلونا به حملات خود افرود اما تلاش هم تیمی های مسی در ۴۵ دقیقه ابتدایی نتیجه ای در بر نداشت تا بازی با یک گل در نیمه اول به پایان برسد.

نیمه دوم با حملات پیاپی بارسا ادامه داشت تا اینکه گریزمان روی پاسِ نلسون سِمدو در دقیقه ۵۷ موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

پس از این گل هم شاگردان کیکه ستین در بارسا اختیار کامل بازی را داشتند اما تلاش آنها راه به جایی نبرد تا بارسا در ایتالیا به تساوی دست پیدا کند.

همچنین آرتور ویدال هافبک بارسلونا در دقیقه ۸۹ از زمین بازی اخراج شد تا از حضور در بازی برگشت دو تیم محروم شود.

در بازی همزمان دیگر از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز بایرن مونیخ توانست سه بر صفر میزبان خود چلسی را در هم بکوبد تا باواریایی ها شب فوق العاده ای را پشت سر بگذارند.

گنابری (۵۱ و ۵۴) و لواندوفسکی (۷۶) برای نماینده آلمان گلزنی کردند.

بایرن با ارائه یک بازی بی نقص، شاگردان فرانک لمپارد در چلسی را در لندن گلباران کرد تا تقریباً خیال خود را برای صعود به مرحله بعدی راحت کند.

مارکوس آلونسو بازیکن چلسی نیز در دقیقه ۸۳ این بازی از سوی داور مسابقه با کارت قرمز روبرو شد تا سرنوشتی مشابه ویدال در بارسا پیدا کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ناپولی بارسلونا بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه با غلطک لالیگا را صاف می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، در فرانسه از قرعه پی اس جی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بسیار استقبال کرده‌اند. پاریس باید به مصاف بارسا در دو بازی رفت و برگشت برود و در صورت صعود به برنده بازی دورتموند-اتلتیکو برخورد خواهد کرد.

پیش‌بینی‌های زیادی می‌توان در مورد بازی فینال کرد. در اسپانیا رویای تکرار دربی مادرید در فینال یا اولین ال‌کلاسیکوی فینال لیگ قهرمانان را دارند ولی در فرانسه منتظر نابودن شدن بارسا به دست پی اس جی و سپس برخورد این تیم به اتلتیکو در نیمه نهایی هستند.

ژروم روتن، بازیکن سابق پی اس جی، به رادیو مونته کارلو گفت: «این آخرین فصل حضور کیلیان در پی اس جی است و او می‌تواند یک داستان به یادماندنی برای این فصل بنویسد. تصور کنید پی اس جی بتواند ابتدا بارسا و سپس اتلتیکو را کنار بزند و به فینال برسد. از آن سمت جدول نیز رئال به فینال رسیده باشد. امباپه فرصت خواهد داشت با شکست تیم فصل بعدش اولین لیگ قهرمانان را تقدیم پاریس کند و به این شکل خداحافظی بزرگ و باشکوهی داشته باشد. سناریو بهتر از این غیرممکن است.»

لازم به ذکر است که پی اس جی در یک هشتم نهایی نیز سوسیداد را حذف کرد و اگر سناریوی فرانسوی‌ها اجرا شود، امباپه و پاریس با نابود کردن همه غول‌های لالیگا به جام قهرمانی خواهند رسید.

دیگر خبرها

  • اینزاگی: از حذف از لیگ قهرمانان درس می‌گیریم
  • ترومای اروپایی: چالش سمی بارسلونا و امباپه
  • امباپه با غلطک لالیگا را صاف می‌کند!
  • ژاوی: یکی از بدترین قرعه‌ها نصیب بارسلونا شد
  • واکنش انریکه به بازی با بارسا: به خانه می آیم مانند کریسمس!
  • اولین دغدغه بارسلونا در شب پارک دو پرنس
  • قول می‌دهم امباپه را در زمین محو کنیم
  • جشن و پایکوبی در بارسلونا به‌خاطر قرعه رئال!
  • بیانیه رسمی رئال: حمله جدی به اتلتیکو و بارسا!
  • عکس‌| تقابل دوباره امباپه و بارسا؛ به یاد آن شب رویایی!