Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@07:40:28 GMT

مخالف حضور مظلومی روی نیمکت استقلال

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۲۵۷

مخالف حضور مظلومی روی نیمکت استقلال

بحران سرپرست در تیم فوتبال استقلال همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد مصاحبه سعید رمضانی علیه مسئولان این باشگاه وی را به در خروج از این باشگاه نزدیک کرده است.

به گزارش مشرق، داستان سرپرست های استقلال در فصل جاری داستان هزار و یک شب است. آبی های پایتخت در بیست هفته که از لیگ برتر می گدرد، آبی های تهران چهار سرپرست روی نیمکت خود دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال استقلال در شرایطی لیگ را با استراماچونی آغاز کرد که با حکم امیرحسین فتحی این جواد زرینچه در نقش سرپرست کار خود را آغاز کرد. زرینچه در طول دوران حضور در استقلال رابطه خوبی با استراماچونی نداشت و بعد از این که در بازی با پیکان که سرمربی آبی ها ایران را ترک کرد بود هواداران علیه او شعار دادند کاپیتان محبوب و سابق آبی ها عطای کار را به لقایش بخشید و برای همیشه از سمت خود استعفا کرد.

بیشتر بخوانید:

مظلومی سرپرست استقلال شد اما معرفی نشد

بعد از این اتفاق ستار همدانی بود که به عنوان سرمربی استقلال منصوب شد، او در بازی برابر ماشین سازی روی نیمکت آبی ها نشست اما بعد از انتخاب فرهاد مجیدی او هم از سمت خود کنارگیری کرد تا سعید رمضانی، فردی که سابقه ای در استقلال نداشته با انتخاب سرمربی آبی ها روی نیمکت این تیم بنشیند.

اما دوران حضور رمضانی هم 5 بازی بیشتر طول نکشید و او به دلیل آنچه عدم اختیار در کارش خواند حاضر نشد با تیم به کویت برود تا حالا امیر سلطانی به عنوان سرپرست جدید و البته موقت تیم فوتبال استقلال فعالیت خود را آغاز کند.

در این بین گفته می شود امیرسلطانی سرپرست دائم استقلال نخواهد بود و به زودی نام پنجمین سرپرست این تیم هم اعلام می شود.

حال این روزها اسم پرویز مظلومی به عنوان سرپرست جدید استقلال شنیده می شود. پرویز مظلومی که قبل از حضور رمضانی در استقلال شایعاتی مبنی بر حضورش به عنوان سرپرست استقلال شنیده می‌شد گزینه جدی مسئولان باشگاه استقلال است که حتی اور با حضور در باشگاه جلسه‌ای را با خلیل زاده برگزار کرد. با این شرایط معضل سرپرستی در استقلال این فصل هم ادامه دارد. زرینچه، همدانی و رمضانی در یک فصل سرپرست این تیم شدند اما مشکلات آنها تمام نشدنی بود. در این بین شنیده می‌شود فرهاد مجیدی مخالف حضور مظلومی به عنوان سرپرست در استقلال است و در صورت انتخاب او قطعا به این موضوع واکنش نشان خواهد داد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا استقلال پرویز مظلومی فرهاد مجیدی عنوان سرپرست روی نیمکت آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور که با هدایت پاکو خمز اسپانیایی فصل بیست و سوم را آغاز کرده بود، با قطع همکاری توافقی با وی، به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای ادامه رقابت های لیگ و فصل آینده است.

در شرایطی که پیش از این تاکید شده بود که تراکتور به دنبال گزینه خارجی است و حتی برخی نام ها هم مطرح شد، اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد احتمال منتفی شدن حضور سرمربی خارجی در این تیم زیاد است و یک ایرانی هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت.

در همین راستا مذاکرات مدیران تراکتور با یحیی گل محمدی به مراحل پایانی رسیده است اما برای نهایی شدن توافق، سرمربی سابق پرسپولیس باید مسایلی که از گذشته برایش ایجاد شده است را برطرف کند. این موضوع به اتفاقات غیرفوتبالی مربوط می شود و سرمربی مد نظر تراکتور باید بتواند این مشکل را حل کند.

در صورتی که گل محمدی شرط مدیران تراکتور را محقق کند، به عنوان سرمربی آینده این تیم فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به خبرنگار مهر اعلام کرد با تصمیم مدیران باشگاه حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت این تیم تا زمان انتخاب سرمربی جدید انتخاب شده و هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

کد خبر 6087304

دیگر خبرها

  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!