Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@12:50:30 GMT

سیلاب نورآبادی ها را مجبور به ترک منازل کرد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۲۶۸

سیلاب نورآبادی ها را مجبور به ترک منازل کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا میانگین بارندگی نورآباد در ۳۸ ساعت گذشته حدود ۱۴۰ میلیمتر بود که موجب خروش رودخانه های درون شهری شد تا مردم این شهر در هوای سرد زمستانی مجبور به تخلیه خانه های خود شوند.

حجم سیلابی ورودی به خیابان های نورآباد بسیار گسترده است و محله های مختلف را در برگرفته و همین امر نیز کار امدادرسانی را با مشکل مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حشمت بهمنی فرماندار دلفان نیز با اعلام وضعیت بحرانی در نورآباد تاکید کرد: سیل وارد شهر شده و رفع مشکلات پیش امده نیازمند همکاری مردم است بنابراین شهروندان ساکن بایددر حاشیه رودخانه ها هشدارها را جدی گرفته و همچنان نسبت به ترک منازل خود اقدام کنند.

اکنون تمام شهرستان دلفان دچار آبگرفتگی شده و شهروندان در پنج محله آن با مشکلات عدیده و سیلاب مواجه هستند، تعدادی از پل های روستایی شهرستان نیز تخریب شده و کار انتقال مردم به مکان های امن در حال انجام است.

مناطق خلیج فارس،کلانتری، میدان بعثت و خیابان ساحلی پارک بانوان دچار سیلاب شده اند و رودخانه در محل پل شهرداری طغیان کرده که ساکنان این مناطق باید محل را ترک و منازل خود را تخلیه کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک لرستان نورآباد بارش شدید باران سیل وضعیت بحرانی کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار‌های سیل را جدی بگیرید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جواد محجوبی گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی وقوع سیلاب در استان، بارندگی‌هایی را در سراسر استان پیش رو خواهیم داشت که ممکن است موجب ایجاد رواناب و یا سیلاب‌هایی در نقاط مختلف شود.

وی افزود: از مردم شریف استان تقاضا داریم نکات ایمنی را در مواجهه با این موارد رعایت کنند.

محجوبی اظهار داشت: ضروری است هم استانی‌های عزیز در زمان وقوع بارندگی از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله گرفته و هیچ گونه اسکان و توقفی در این مکان‌ها نداشته باشند. علاوه بر این در زمان وقوع سیلاب، اکیداً از تردد در محل تقاطع رودخانه و جاده و مسیر‌های سیلابی خودداری شود.

وی ادامه داد: از جمله نکات مورد توجه در این شرایط این است که مردم اطلاعات لازم را از مراکز و رسانه‌های معتبر دریافت کنند و از هر گونه تماس با آب سیل بپرهیزند. شهروندان از خطوط نیروی برق که آسیب دیده اند، دوری کنند.

دیگر خبرها

  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • هشدار‌های سیل را جدی بگیرید
  • هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران