Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همانطور که خود مجیدی هم گفت، بازی استقلال مقابل ذوب آهن بار فنی بالایی نداشت و تنها نتیجه برای تیم ماند. اما این کیفیت نه چندان بالای بازی دلایل متعددی دارد که یکی از آنها می تواند خستگی باشد.

وی اضافه کرد: همه تیم‌ها در همه جای دنیا ممکن است بنا به دلایلی در یک مقطع افت کنند و استقلال هم از این قائده مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افت کردن کاملاً طبیعی است و مهم این است که کادر فنی بتواند دوران این افت را کوتاه کند.

کاپیتان پیشین آبی پوشان اظهار داشت: آخرین ماه سال سخت ترین ماه استقلال در سالهای اخیر است و بازیهای فشرده تیم را آزار می‌دهد. خوشبختانه بازیکنان مصدوم یکی یکی بر می‌گردند و این باعث می‌شود با تقسیم بازی فشار کمتری به بازیکنان بیاید.

پاشازاده تصریح کرد: یکی از مهم ترین بازیکنان استقلال که از بند مصدومیت رها شد و بازگشت او خیلی روی تیم تاثیر دارد، فرشید اسماعیلی است. اسماعیلی سالهاست در این تیم بازی می‌کند و از تجربه خوبی برخوردار شده است. دیگر باید او را در رده بازیکنان باتجربه تیم دانست. او یک هافبک بازیساز با ویژگی دوندگی و جنگندگی است. ویژگی که بسیاری از هافبک‌های بازیساز ندارند. گرچه در غیاب او رضاوند به خوبی وظایفش را انجام می‌داد، اما یقین دارم بازگشت اسماعیلی اتفاق خوبی برای تیم مجیدی است.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به شرایط این تیم در گروه اول لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: یک امتیاز از دو بازی اندوخته دندانگیری نیست. اما نگاه به ظرفیت‌های استقلال و قیاس آن با تیم‌های هم گروهی نشان می‌دهد تیم ما پتانسیل صعود از گروه را دارد. چهار بازی پیش رو داریم و من امیدوارم در مرحله برگشت مسابقات با دیپلماسی مناسب فوتبالی شرایط میزبانی فراهم شود تا هم استقلال و هم سه تیم دیگر آسیایی با استفاده از امتیاز میزبانی بتوانند از گروه خود صعود کنند.

کد خبر 4862458 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی پاشازاده تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال قهرمانی آسیا لیگ قهرمانی فوتبال آسیا والیبال الاهلی عربستان وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: منچستریونایتد شایسته صعود بود؛ به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم

یورگن کلوپ معتقد است منچستریونایتد به واسطه شروع بهتر و استراحت بیشتر به شایستگی راهی مرحله بعد جام حذفی شده است. 

طرفداری | لیورپول با شکست مقابل منچستریونایتد از جام حذفی انگلیس حذف شد. 

منچستریونایتد و لیورپول در آخرین بازی مرحله یک چهارم‌نهایی اف‌ای کاپ به مصاف هم رفته بودند که این بازی با برتری 4-3 شیاطین سرخ همراه شد. قرمزهای آنفیلد با وجود این که می‌توانستند بازی را در اواسط نیمه دوم به پایان برسانند، توسط بازیکنان تعویضی اریک تن هاخ مجازات شدند. یورگن کلوپ مقابل دربین beIN در واکنش اولیه به بازی گفت:

شروع خوبی نداشتیم. منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد. در ادامه ما بازی در دست گرفتیم و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم. در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم. به نحوی که می‌خواستیم بازی کردیم. برای آن‌ها مشکلات بزرگی ایجاد کردیم و باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم. باید بازی را به پایان می‌رساندیم اما این کار را انجام ندادیم. آخرین لحظات نیمه دوم وقت معمول و وقت اضافه دوم گل دریافت کردیم. همین است که هست. به منچستریونایتد بابت صعود تبریک می‌گویم. آن‌ها شایسته بودند و تا آخر جنگیدند.

سرمربی لیورپول ادامه داد:

بازیکنان من نیز قطعا تمامی توانشان را به کار بردند. به هیچ‌ عنوان نمی‌توانم کسی را سرزنش کنم. بازیکنان به بازی‌های ملی می‌روند اما ابتدا باید حتما ریکاوری کنند. امیدوارم به سلامت بازگردند و در ادامه خواهیم دید چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

لیورپول بازی‌های پرفشاری را تا به اینجا گذرانده است. آیا تیم یورگن کلوپ در وقت اضافه توانش را از دست داد؟

نمی‌توانم بگویم با برنامه متفاوت، عملکرد متفاوتی می‌توانستیم داشته باشیم. ما امروز می‌توانستیم در نیمه دوم پیروز شویم. متاسفانه نتوانستیم این کار را انجام دهیم. از چیزی که دیدم و تلاشی که کردیم واقعا به خودم می‌بالم. جو فوق العاده‌ای بود، هواداران ما آن را به شکلی باورنکردنی ایجاد کردند. چیزهای زیادی در مورد بازی دوست داشتم، اما خب، نتیجه‌ی بازی، همانطور که مشخص است، خلاف چیزی بود که می‌خواستیم.

لیورپول که همیشه در لحظات پایانی گل پیروزی‌بخش می‌زد، اکنون در این لحظات شکست می‌خورد. چه نظری دارید؟

گل خوردن هیچ‌وقت احساسی خوبی ندارد. این اواخر کارهایی را انجام داده‌ایم که نمی‌توانید آن را توصیف کنید. اصلا منطقی نیست. بچه‌ها تلاش دیوانه‌واری انجام داده‌اند. پس از باز‌ی‌های پرفشار آن‌ها امروز عملکرد خوبی داشتند اما در نهایت منچستریونایتد در ورزشگاه خودش احتمالا تازه‌نفس‌تر بود. ما فصل سختی را گذرانده‌ایم. در حال حاضر تنها نکته مهم برای ما، بازگشت سلامت بازیکنان از تیم‌های ملی خود است.  

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • خط و نشان کاتانچ برای قدرت‌های فوتبال آسیا
  • ادعای جنجالی بعد از حذف: بازیکنانم را هوایی کردند
  • کلوپ: تا حالا تیمم را این‌قدر ناتوان ندیده بودم
  • کلوپ: منچستریونایتد شایسته صعود بود؛ به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم
  • رقابت قهرمانی فقط بین پرسپولیس و استقلال نیست
  • از پتانسیل ایران خبر دارم/ می‌توانیم یک تیم قوی بسازیم
  • پائز: از پتانسیل والیبال ایران خبر دارم/ لیگ ملت‌ها آخرین فرصت است
  • تارتار: اگر انگیزه لازم را نداشته باشیم، در لیگ به مشکل می‌خوریم/ امیدوارم فردا روند خوب ملوان بازگردد
  • عنایتی: امیدوارم اوسمار بعد از بازی به ما طعنه نزند
  • عنایتی: امیدوارم اوسمار بعد از بازی به ما طعنه نزند!