Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@17:09:09 GMT

آدم ربایان مرد زاهدانی را رها کردند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۲۸۱

آدم ربایان مرد زاهدانی را رها کردند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، ابراهیم ملاشاهی -رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان- گفت: 55 روز قبل خانواده‌ای در تماس با پلیس زاهدان از ناپدید شدن پدر 59 ساله شان خبر دادند. پس‌از این شکایت بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت. در تحقیقات از اعضای خانواده این مرد سالخورده مشخص شد، در دهم دی وی از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته و تلاش 24 ساعته اعضای خانواده او نیز برای یافتنش نتیجه‌ای نداشت که با حضور آنها در پلیس آگاهی و تشکیل پرونده بلافاصله تحقیقات پلیس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ملاشاهی اظهار داشت: چند روز بعد افرادی ناشناس با خانواده این فرد تماس گرفته و در قبال آزادی او مبلغ50 میلیارد ریال درخواست کردند. با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت حفظ جان فرد ربوده شده، تحقیقات گسترده‌ای توسط کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی گروگانگیران و رهایی او آغاز شد که در پی تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد این مرد توسط سرنشینان یک دستگاه سواری پژو پارس ربوده شده است.این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با استفاده از یک سری تحقیقات میدانی آدم ربایان را شناسایی و مشخص شد که آنها با انتقال گروگان به یکی از مناطق مرزی قصد خروج از کشور را دارند که با توجه به جابه جایی متعدد آدم ربایان و نامشخص بودن محل اختفای آنها، اقدامات تخصصی برای جلوگیری از خروجشان از کشور صورت گرفت و بدین ترتیب گروگان گیران که خود را در یکی قدمی قانون گرفتار می‌دیدند روز دوشنبه پس از 55 روز گروگان را بدون دریافت هیچ گونه وجهی در یکی از مناطق حاشیه شهر زاهدان رها کردند. ملاشاهی خاطرنشان کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده تلاش پلیس برای دستگیری عاملان متواری این آدم ربایی ادامه دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آدم ربایی پلیس آگاهی متهم مجرم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسددانشجوی گمشده درکوه های سرچشمه رفسنجان/آغاز تحقیقات تکمیلی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا محمدی، دوشنبه شب به خبرنگاران گفت: در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضائی جهت پیدا شدن این فرد صادر شد.

وی افزود: سرانجام صبح امروز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش احدی از دشت بانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

دادستان رفسنجان ادامه داد: به محض پیدا شدن خودروی فرد گمشده بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام و تحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز گردید که نهایتاً با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا می‌ود.

وی خاطرنشان ساخت: بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می‌شوند و تحقیقات اولیه آغاز می‌گردد.

دادستان رفسنجان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما در حال حاضر دو مظنون در این رابطه تحت پیگرد قضائی قرار گرفته‌اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6085936

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان پیدا شد/تحقیقات تکمیلی ادامه دارد
  • کشف جسددانشجوی گمشده درکوه های سرچشمه رفسنجان/آغاز تحقیقات تکمیلی
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • واکنش دادستان رفسنجان در مورد فوت یک دانشجو
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس