Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش سابر گفت: با شکست تیم مجارستان که جایگاه دوم رنکینگ فدراسیون جهانی را در اختیار دارد نشان دادیم که قدرت کافی برای حضور در المپیک و کسب مدال را داریم. تاریخ انتشار: 07:48 - 07 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۸۵۳

محمد فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص کسب سهمیه المپیک توسط تیم ملی سابر اظهار داشت: ما از قبل هم می‌دانستیم که مسابقات جام جهانی لهستان برای ما خیلی مهم است زیرا این فرصت را داشتیم تا با کسب یک جایگاه خوب اختلاف امتیازی خودمان را با کشور چین افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه با ارائه بازی‌های قابل قبول و هدفمند ژاپن و چین را شکست دادیم و مانع از این شدیم تا آنها امتیازی کسب کنند.

وی افزود: با شکست تیم قدرتمند مجارستان ضمن کسب رده پنجمی، فاصله امتیازی‌مان را به حدی رساندیم که دیگر جبران این امتیاز برای چینی‌ها غیرممکن شد و سهمیه المپیک خودمان را قطعی کردیم.

ملی‌پوش سابر در خصوص کمبودهای موجود در این رشته گفت: شمشیربازی همیشه عادت کرده آنقدر موفقیت کسب کند تا مسئولان مجاب شوند از ما حمایت کنند. می‌دانستیم باید سهمیه المپیک کسب کنیم تا نگاه‌ها به رشته ششمیربازی تغییر کند. اکنون هم یکی از شانس‌های کاروان ایران برای گرفتن مدال در توکیو هستیم. ما با گرفتن سهمیه المپیک وظیفه خودمان را به عنوان ورزشکار انجام دادیم و اکنون منتظر هستیم تا مسئولان وظیفه خودشان را انجام دهند و از ما حمایت کنند. واقعأ برای حضور قدرتمندانه در المپیک احتیاج به حمایت بیشتر داریم زیرا باید با کشورهایی رقابت کنیم که امکانات آنها بالاتر از ما است. هر چقدر ما بتوانیم از لحاظ شرایط و امکانات به آنها نزدیک شویم شانس بیشتری خواهیم داشت تا اتفاق غیر ممکن را به ممکن تبدیل کنیم.    فتوحی ادامه داد: با شکست تیم مجارستان که جایگاه دوم رنکینگ فدراسیون جهانی را در اختیار دارد نشان دادیم که قدرت کافی برای حضور در المپیک و کسب مدال را داریم زیرا خودمان هم به این موضوع خیلی خوشبین هستیم. مسئولان باید این باور را به ما داشته باشند و متناسب با قدرت رشته سابر و جایگاهی که در دنیا کسب کردیم ما را حمایت کنند. بسیار مهم است که در ماه‌های پایانی منتهی به توکیو از طرف مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت شویم تا با بهترین آمادگی راهی المپیک شویم.   وی در پایان خاطرنشان کرد:  امیدواریم زحمات نفرات ملی‌پوش برای کسب سهمیه المپیک را مسئولان بدون تقدیر و تشکر نگذارند. البته مسئولان فدراسیون شمشیربازی همیشه از ما حمایت کرده به نحوی که فضل‌الله باقرزاده خیلی حواسش به ما است ولی وزارت ورزش باید اعتبار کافی را برای رشته شمشیربازی در نظر بگیرد.  بیشتر بخوانید: فخری: برای اولین بار با ۴ سابریست به المپیک می‌رویم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد فتوحی سابر المپیک توکیو فدراسیون شمشیربازی سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین امنیت غذایی با منابع پایه فراسرزمینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رضا فتوحی درباره شعار سال و اهمیت آن در بخش کشاورزی گفت: امنیت غذایی مهمترین مبحث بخش کشاورزی بوده و باید تلاش کنیم تا با مشارکت مردم محقق شود.
وی با تاکید بر این که کشت فراسرزمینی نوعی مشارکت سرمایه‌گذاران ایرانی در طرح‌های برون‌مرزی است، افزود: این کشت توسط دولت دنبال می‌شود؛ در این زمینه دولت بنا دارد تا به کمک سرمایه‌گذاران ایرانی در کشور‌های دارای تفاهم‌نامه، کشاورزی فراسرزمینی انجام دهد.
به گفته فتوحی، شرکت‌های داخلی و بین‌المللی نیز می‌توانند کشاورزی فراسرزمینی در بخش عظیمی از کشور‌ها مانند روسیه، قزاقستان، ارمنستان، آذربایجان، عراق، پاکستان، بخشی از کشور‌هایی آفریقایی مانند تانزانیا و ونزویلا در قاره آمریکا انجام دهند.
مجری طرح کشت فراسرزمینی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اهمیت کشت فراسرزمینی و تحقق شعار سال در این بخش با افزایش تولید، یادآور شد: در سالی که با نام جهش تولید نامگذاری شده، سرمایه‌گذاری در خارج از کشور برای تقویت امنیت غذایی را عملیاتی کنیم؛ البته فعالیت‌های مهمی در این زمینه انجام شده و در دست اقدام است.
وی افزود: با تحقق کشت فراسرزمینی می‌توانیم نیاز کشور به برخی محصولات را تامین کرده و با قیمت مناسب‌تری به دست مردم برسانیم.
فتوحی ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران، افزود: کشت محصولات اساسی مانند گندم، جو، ذرت، دانه‌های روغنی دام و دامپروری در کشت فراسرزمینی مورد حمایت دولت سیزدهم و از برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی به شمار می‌رود.
به گفته وی، ایران در کمربند خشک و نیمه‌خشک جهان قرار دارد و بر این اساس باید به دنبال حفظ منابع پایه و افزایش بهره‌وری آب و خاک باشیم، بنابراین افزایش تولید باید خارج از کشور و در راستای بهره‌مندی از منابع آب و خاک سایر کشور‌ها باشد تا امنیت غذایی را ارتقا دهیم.
مجری طرح کشت فراسرزمینی تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر ۸۰ میلیون هکتار کشت فراسرزمینی توسط کشور‌های پیشرفته در حال انجام است.
وی با بیان این که باید بخشی از نیاز کشور که از طریق واردات تامین می‌شود را از طریق کشت فراسرزمینی تولید کنیم، گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان برنامه هفتم ۲ میلیون هکتار سطح زیر کشت کشاورزی فراسرزمینی در کشور‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است.
فتوحی ادامه داد: پیش‌بینی کشت فراسرزمینی برای امسال تا ۴۰۰ هزار هکتار است که براساس ضوابط خرید تضمینی، این محصولات توسط شرکت بازرگانی دولتی و پشتیبانی امور دام کشور از سرمایه‌گذاران انجام خواهد شد.
مجری طرح کشت فراسرزمینی در پایان گفت: باید بیشترین بهره‌برداری از منابع سایر کشور‌ها را داشته باشیم؛ البته در حال حاضر در کشور‌هایی مانند غنا، ارمنستان، پاکستان، برزیل، تاجیکستان و قزاقستان، کشاورزی فراسرزمینی در حال انجام است. 

دیگر خبرها

  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • تامین امنیت غذایی با منابع پایه فراسرزمینی
  • دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است
  • دیوید تیلور سهمیه المپیک را از دست داد
  • دیوید تیلور در انتخابی تیم ملی آمریکا باخت!+ویدیو