Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پیشگیری‌های لازم برای جلوگیری از انتقال بیماری به سایر کشورها از طریق مسافران ایرانی گفت: باید در فرودگاه‌ها از مسافران تست کرونا گرفته شود.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شیوع کرونا در کشور اظهار کرد: اپیدمی شدن یک بیماری در دنیا حساسیت جهانی را به دنبال دارد و به همین دلیل همه کشورها برای اطلاع رسانی مسئولیت بین المللی دارند؛ بر همین اساس  مسئولان جمهوری اسلامی با ورود این ویروس به کشور به صورت شفاف اطلاع رسانی و پیگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه «کرونا از طریق برخی همسایگان وارد ایران شد» گفت: این کشورها هنوز مدعی هستند که مورد ابتلا به کرونا نداشته اند ولی طبق گفته مسئولان حتی در این کشورها تجهیزات لازم برای تشخیص کرونا وجود ندارد به همین دلیل موج آینده شیوع کرونا برای آن ها است که حتی مردمان‌شان اطلاعی از ابتلا به این ویروس ندارند.

این نماینده مجلس اطلاع‌رسانی های صورت گرفته در کشورمان در مورد کرونا را خوب دانست و در عین حال گفت: برخی مصاحبه ها درباره تلفات مبتلایان به کرونا ضربه اساسی به کشور ‌زد. بعد از آن برخی از رسانه ها شروع به فضاسازی علیه ایران کرده مبنی بر اینکه جایگاه ایران از حیث ابتلا به کرونا بعد از چین در رتبه دوم قرار گرفت اما چنین چیزی صحت ندارد.

فلاحت پیشه با تاکید بر اینکه «جمهوری اسلامی باید برای پیشگیری از شیوع کرونا سخت‌گیری‌های لازم را انجام دهد» توضیح داد: باید سخت‌گیری های صورت گرفته درباره مواد مخدر در کرونا هم اعمال شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه «نیازمند چک و تست کرونا در فرودگاه ها قبل از خروج مسافران هستیم» گفت: با توجه به اینکه امکان درمان ایرانیان در بیمارستان های داخل کشور فراهم است، وقتی یک ایرانی مشکوک به کرونا در فرودگاه های خارجی به خصوص فرودگاه هایی با زمینه تخریب ایران بازداشت می شود، ضربه اساسی به کشور است لذا باید پیشگیری ها و حساسیت های لازم در داخل ایران وجود داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس فرودگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور

تین نیوز

گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعطا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شیراز گفت: امروز مستکبران جهانی در این اندیشه هستند که صنعت هوانوردی جمهوری اسلامی ایران چگونه توانسته با وجود تحریم های ناجوانمردانه سرپا بایستد و مطابق استانداردهای جهانی عمل کند.

محمدی بخش افزود: استان فارس امروز می تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است.

وی بیان کرد: در حوزه کارگو باید برای فرودگاه های فارس برنامه ریزی شود تا با حمل و نقل هوایی شاهد صادرات محصولات درجه یک این استان به کشورهای همسایه باشیم.

محمدی بخش اظهار کرد: این افتخار را داریم که اعلام کنیم از بوموسی تا سراوان شاهد برقراری پروازهای مسافری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک با افتتاح رادار تنگ ریز فارس، مردم در جریان اهمیت این پروژه و اقدام جهادی رزمندگان خط مقدم صنعت هوانوردی قرار خواهند گرفت.

آسمان ایران در امنیت کامل است

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: آسمان ایران در امنیت کامل به سر می برد و در شرایطی که اخیرا اسرائیل مورد هجوم رزمندگان ایرانی قرار گرفت، هزاران پرواز در شیراز و سایر فرودگاه های ما انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار (فیلم)
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری/عملکرد بانک ملی به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود