Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:06:37 GMT

ثبت ۱۴۴.۹ میلی متر بارش باران در «نورآباد»

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۴۲۳

ثبت ۱۴۴.۹ میلی متر بارش باران در «نورآباد»

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی هواشناسی لرستان میزان بارش‌های ۴۵ ساعت گذشته در این استان و تا ساعت ۶:۳۰ صبح امروز چهار شنبه را اعلام کرد.

براین اساس در خرم آباد ۸۹ میلی متر، در بروجرد ۱۱۷.۳ میلی متر، در الیگودرز ۸۳.۱ میلی متر، در کوهدشت ۹۴.۹ میلی متر، در پلدختر ۷۰.۱ میلی متر، در دورود ۱۲۸.۸ میلی متر و در الشتر ۱۲۲ میلی متر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در نورآباد ۱۴۴.۹ میلی متر بارش باران، در ازنا ۸۹.۸ میلی متر، در رومشکان ۹۹.۳ میلی متر و در سراب دوره ۱۰۵.۱ میلی متر بارش باران ثبت شده است.

میانگین بارش‌ها در لرستان نیز ۱۰۴ میلی متر اعلام شده است.

کد خبر 4863448

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران سیلاب نورآباد انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد بارش برف قزوین شیراز سیلاب بیرجند بارش باران میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور

رئیس موسسه تحقیقات آب کشور از پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در استان‌های کرمان، یزد و مازندران طی حدود ۶۰ ساعت، ۷۰ تا ۹۰ میلی‌‌متر بارندگی‌ را شاهد باشیم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا کاویان‌پور، رئیس موسسه تحقیقات آب کشور از فعال شدن سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از امروز یکشنبه فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

وی همچنین افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در برخی از نواحی استان‌های سمنان، گلستان، اصفهان و فارس 50 تا 70 میلی‌متر بارندگی رخ خواهد داد.

کاویان‌پور ادامه داد: همچنین طی 48 ساعت بین 40 تا 60 میلی‌متر بارندگی را در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، همدان، قم و نیز چهارمحال و بختیاری شاهد خواهیم بود.

رئیس موسسه تحقیقات آب کشور یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر روز دوشنبه هفته جاری، طی 36 ساعت در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی بین 30 تا 60 میلی‌متر بارندگی به ثبت برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • پیش‌ بینی سیلاب در ۱۵ استان کشور
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور
  • احتمال وقوع ناپایداری و بارش خفیف باران در استان بوشهر