Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

یک‌شنبه گذشته و در حالی که کاروان پرسپولیس قصد ترک ورزشگاه نقش جهان اصفهان را داشت، تعدادی از تماشاگرنماهای منتسب به سپاهان بیرون مانده از استادیوم به اتوبوس حامل کاروان پرسپولیس سنگ‌پرانی کردند.

در این حین یکی از سنگ‌ها به شیشه انتهای اتوبوس برخورد کرد و باعث شد این شیشه بشکند.

نکته ترسناک آنکه شیشه اتوبوسی که شکسته شد دقیقاً کنار دست بشار رسن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک عراقی که در ترکیب اصلی بازی با سپاهان اصفهان هم قرار داشت ولی این دیدار لغو شد بابت این حادثه خیلی ترسید.

شیشه اتوبوسی که شکسته شد دقیقاً کنار بشار رسن بود بشار رسن که در ترکیب اصلی بازی با سپاهان اصفهان هم قرار داشت ولی این دیدار لغو شد بابت این حادثه ترسید.

دیروز وقتی با بشار رسن تماس گرفتیم خیلی کوتاه و مختصر گفت: «بله، شیشه اتوبوس بغل دست من شکست که واقعاً خدا به من رحم کرد. اگر شیئی که برخورد کرد سنگین‌تر بود یا شیشه می‌ریخت، قطعاً به شدت مصدوم می‌شدم. به هر حال خواست خدا بود که به خیر گذشت.»

البته این حادثه در حالی رخ داد که چند ماشین و موتور نیروی انتظامی اتوبوس تیم پرسپولیس را اسکورت می‌کردند و مشخص نبود اگر حمایت نیروی انتظامی نبود ، شدت این سنگ میانی ها تا چه اندازه پیش می رفت.

امیدواریم که فرهنگ هواداری در فوتبال ما به حدی برسد که هواداران واقعی ، اجازه چنین حرکاتی را به تماشاگرنماها ندهند.

تماشاگر نماهایی که اصالت و سابقه درخشان تیم های پرهوادار فوتبال ما را زیر سوال می برند .

منبع: پارس فوتبال

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بشار رسن سپاهان اتوبوس نیروی انتظامی پرسپولیس بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشور‌های عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهاد‌هایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آن‌ها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آن‌ها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس