Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام در پی بارندگی‌های شدید در استان، دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با قاسم سلیمانی دشتکی استاندارایلام، در خصوص آخرین وضعیت استان گفتگو کرد.

در این ارتباط مستقیم استاندار ایلام بر آمادگی استان برای مقابله با هرگونه شرایط جوی در استان با توجه به تجربه موفق ستاد بحران استان در سیل فروردین ماه، اظهار کرد:  بعد از تشکیل ستاد بحران، از قبل از شروع بارندگی تا پایان این سامانه بارشی استان در آماده باش کامل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، وی ادامه داد: ظرف روزهای گذشته در راستای پیشگیری از وقوع خطر ضمن اطلاع رسانی گسترده و بازدیدهای میدانی از نقاط حادثه خیر، برای احتیاط بیشتر ظرف چند روز گذشته با رها سازی آب پشت سدهای کنگیر، ایلام، دویرج و سیمره که احتمال سرریز شدن داشت را خالی کردیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی عوامل خدمات رسان و امدادی استان به ویژه در مناطق حادثه خیز استان در حال آماده باش کامل هستند، افزود: در این راستا تعدادی از روستاهای استان که در معرض خطر سیل بوده اند، جابجا شده اند و هم اکنون نیز مناطق حادثه خیز استان به لحظه توسط ستاد مدیریت بحران استان رصد می شود.

 مدیرکل بحران استانداری ایلام این سامانه بارشی تا ساعت ۱۸ دیروز به صورت نقطه ای به میزان ۱۴۰ میلی متر بارندگی در پی داشته است و در این میان به جز آسیب دیدگی چند دهنه پل و تعدادی منزل مسکونی و بسته شده راه ایلام، حمیل به کرمانشاه که به خاطر ریزش کوه بسته است دیگر راه های مواصلاتی استان باز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان

حسین رضایی گفت: با توجه به بارندگی‌های شدید امروز در شهر رفسنجان، احتمال بروز سیل و آبگرفتگی معابر وجود دارد. 

 وی افزود: ضمن اینکه ستاد بحران، آمادگی لازم مقابله با این پدیده را دارد به مردم هشدار می‌دهیم که از تردد غیرضروری در خیابان‌ها و معابر جلوگیری کنند و در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام کنند.

فرماندار رفسنجان در خصوص پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی استان کرمان مبنی بر بارندگی‌های رگباری و شدید در شمال استان کرمان و رفسنجان بیان داشت: باتوجه به بارندگی شدید در شهر رفسنجان و احتمال آبگرفتگی معابر اصلی شهر و کوچه‌های کم تراز و اماکن پایین‌تر از سطح اصلی معابر، به همه اهالی شهر رفسنجان اعلام می‌ کنیم، ضمن آمادگی لازم و خودداری از تردد غیرضرور در معابر در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند