Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، جدیدالاسلام رئیس بیمارستان توحید سنندج گفت:بیمارستان‌های کردستان با محوریت بیمارستان توحید سنندج آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

جدیدالاسلام با اشاره به اینکه تا کنون موردی از ابتلا به بیماری کرونا در کردستان دیده نشده است افزود:با استقرار تریاژ یا همان محل تفکیک بیماران در حیاط بیمارستان توحید هر بیماری غربالگری میشودتا ودر صورت مشاهده هرگونه علایم بیماری تنفسی به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال داه خواهدشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از مردم خواست تا ضمن رعایت نکات بهداشتی از تردد غیر ضروری در اماکن شلوغ وملاقات دربیمارستان خود داری کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنندج ،پایتخت دف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، علاوه بر هنرمندان دف نواز کردستان، کسانی هستند که پیشه دف سازی را زنده نگه داشته اند.

استان کردستان مهد هنر است و هنرمندان فراوانی در این دیار مشغول خلق آثار منحصر به فردی هستند، در این میان دف و دف نوازی را می‌توان یکی از هنر‌های منحصر به فرد کردستانی‌ها دانست.

هنر دف سازی و دف نوازی به عنوان یکی از هنر‌های سنتی و قدیمی کردستان، در استان از اهمیت زیادی برخوردار است حمایت همه جانبه از سازندگان این دف سنتی ضرورتی است انکار ناپذیر.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • روزی به نام سنه / از قدمت شهر سنندج چه می‌دانید؟
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • ۳۸۹ میلی‌متر بارش در کردستان ثبت شد
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • موردی از شیوع آفت «جوانه خوار بلوط» در کردستان گزارش نشده است