Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@20:29:54 GMT

متخصص گلزنی به تیم‌های لندنی+عکس

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۷۳۳

متخصص گلزنی به تیم‌های لندنی+عکس

سرژ گنابری موفق شده است تاکنون در ترکیب بایرن مونیخ در این فصل 6 گل به تیم‌های لندنی بزند.

به گزارش مشرق، بایرن مونیخ در هفته دوم از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استمفوردبریج شهر لندن میهمان چلسی بود و باوارایی‌ها موفق شدند با نتیجه 3 بر 0 آبی های لندنی را شکست دهند.

بیشتر بخوانید:

شکست سنگین چلسی مقابل بایرن/ تساوی بارسا و ناپولی +عکس

در این بازی سرژ گنابری توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند و نکته جالب اینکه هر دو پاس گل را روبرت لواندوفسکی برترین گلزن بایرن برای او مهیا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گنابری که خود سابقه پوشیدن پیراهن آرسنال تیم مطرح لندنی را دارد نشان داده است در ترکیب بایرن مقابل تیم‌های لندنی همواره موفق بوده است. وی در این فصل 6 گل زده است که 4 گل وارد دروازه تاتنهام تیم لندنی و دو گل هم تاکنون دروازه چلسی کرده که این تیم هم در لندن حضور دارد.

به نوعی گنابری نشان داده است که متخصص گلزنی به تیم‌های لندنی در لیگ قهرمانان اروپا است.

بلیچر ریپورت طرحی جالب در این باره را منتشر کرده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا فوتبال لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ سرژ گنابری چلسی گلزنی تیم های لندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی هفته سی و دوم لالیگا بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 3-2 به سود رئال به پایان رسید.

رئال در این بازی با گل آندریاس کریستنسن عقب افتاد و سپس با ضربه پنالتی وینیسیوس جونیور بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

اولین گل نیمه دوم دوباره به نام بارسلونا ثبت شد و این بار فرمین لوپز در دقیقه 69 تیمش را پیش انداخت. لوپز 20 ساله با جایگیری خوب این گل را به ثمر رساند.

پس از اینکه لامینه یامال سعی کرد با ارسال مستقیم به سمت دروازه آندری لونین را مرتکب اشتباه کند، ارسال او با واکنش دروازه‌بان رئال همراه شد اما لوپز در مقابل او قرار داشت تا با ضربه ساده این توپ را به گل تبدیل کند.

لوپز برای جشن گرفتن این گل از شادی گل معروف جود بلینگام استفاده کرد. او به ستاره رئال مادرید قول داده بود در صورت گلزنی برای بارسا در ال‌کلاسیکو این شادی گل را امتحان کند.

این بازیکن جوان که فصل جدید با اعتماد ژاوی هرناندز به ترکیب بارسا اضافه شده از زمان درخشش در بازی دوستانه مقابل رئال مادرید در پیش فصل به ترکیب اصلی اضافه شده بود و امشب دوباره جواب اعتماد مربی اسپانیایی را داد.

دیگر خبرها

  • طب ایرانی زمینه ساز توریسم درمانی در کشور
  • طب ایرانی می تواند برای کشور ارزآوری داشته باشد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • رابطه مصرف استامینوفن و حفظ سلامت کبد
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • ایمپلنت یک روزه جایگزین سریع بی دندانی
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)