Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@05:28:05 GMT

ترقه ساز بین المللی در تهران به دام افتاد +فیلم

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۷۷۲

ترقه ساز بین المللی در تهران به دام افتاد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

باشگاه خبرنگاران: سرهنگ علی علیشاهی معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: طی چند روز گذشته کارگاهی غیرمجاز تولید مواد محترقه در جنوب تهران شناسایی و کشف شد.

معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: متهم اصلی این کارگاه از چند ماه قبل طی سفری که به کشور چین داشته، به فراگیری زبان چینی پرداخته و دو ماه دوره در خصوص ساخت مواد محترقه دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: همچنین این فرد سفری را به کشور ترکیه داشته که تعدادی از دستگاه‌های ساخت مواد محترقه را در داخل کشور شبیه سازی کرده است.

سرهنگ علیشاهی با بیان اینکه این مواد محترقه را خود متهم تولید می‌کرد، گفت: مواد اولیه ساخت این ماده را از استان‌های مرکزی کشورمان تهیه کرده و اقدام به ساخت مواد محترقه غیرمجاز و حادثه آفرینی کرده است.

کد ویدیو دانلود الفيلم الأصلي

معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان کرد: این فرد قصد داشت کارتن‌های بسته بندی شده با نام شرکت‌های مجاز روانه بازار مصرف کند، که پلیس قبل از توزیع آن در بازار فرد را شناسایی و دستگیر کردند.

او بیان کرد:حدود یک تن مواد محترقه از این کارگاه کشف شد، همچنین چهار دستگاه ساخت مواد محترقه نیز توقیف و کارگاه پلمپ شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: چین ترکیه فیلم ساخت مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح تشدید و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک زوج قاچاقچی مواد مخدر اهل کرمان به استان مازندران از طریق محور هراز، موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل متهمان را در حین ورود به استان با یک خودروی سواری شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری در ادامه، اظهار داشت: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی متهمان را متوقف و در بازرسی از آن ۳۶ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

وی از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و بیان داشت: این زوج افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جعفری با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

سرهنگ جعفری اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامد‌های این پدیده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • دستگاه بلوک زنی
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • تحول صنعت رباتیک انعطاف پذیر با جوهر پلیمری نرم اما محکم