Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@16:59:10 GMT

دو میلیارد تومان در اختیار شهرداری سنندج قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۷۷۳

دو میلیارد تومان در اختیار شهرداری سنندج قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت اله صیدی شامگاه سه شنبه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر سنندج که با موضوع ضرورت راهکارهای مقابله با بیماری کرونا برگزار شد، اظهار داشت: امروزه تمام جهان به نوعی درگیر ویروس کرونا است و طبیعتاً هیچ انسانی نمی‌تواند نسبت به این بیماری بی‌تفاوت باشد.

وی افزود: شهرداری یک سری اقدامات را انجام داد و اینکه روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد مشخص نیست و به احتمال زیاد مجبور به برخی هزینه‌ها برای مقابله و پیشگیری از بیماری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سنندج خواستار پیش‌بینی دو میلیارد تومان برای هزینه برنامه‌های پیشگیرانه بیماری کرونا شد و ادامه داد: سایر شهرداری‌های سطح کشور نیز این هزینه‌ها را پیش‌بینی کرده‌اند.

صیدی با بیان اینکه این اعتبار در صورت نیاز هزینه خواهد شد اما امیدواریم نیاز به هزینه نباشد، یادآور شد: از اول هفته جاری تاکنون روزانه دو بار ناوگان حمل و نقل عمومی ضدعفونی می‌شود و در سرویس‌های بهداشتی سطح شهر نیز اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی بیان کرد: شهرداری سنندج هماهنگ با مرکز بهداشت کارگروهی را تشکیل داده و اقدامات پیشگیرانه لازم در سطح شهر در حال انجام است.

شهردار سنندج گفت: تمام سازه‌های تبلیغاتی شهرداری بدون هیچ چشم داشت و دریافت مبلغی برای اطلاع‌رسانی‌های و موارد آموزشی بیماری کرونا در اختیار مرکز بهداشت قرار گرفته است.

صیدی اظهار داشت: ضدعفونی گرمخانه متکدیان سنندج نیز در دستور کار قرار دارد و این موضوع به صورت مستمر و منظم تا رفع این بحران ادامه خواهد داشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا جهان حمل و نقل عمومی سرویس های بهداشتی شورای اسلامی شهر شهرداری انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: بر خلاف آنچه از سوی مدیرکل محیط زیست کردستان اعلام شده، شهرداری سنندج پیرو مکاتبه این دستگاه مبنی بر معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات خودروهای فرسوده، ۲۳۴۳ نفر را به این دستگاه معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حمید خضری با اشاره به مباحثی که روز گذشته مدیرکل محیط زیست کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه مبنی بر اینکه «در نامه‌ای به دفتر شهری و شهرداری‌های استان، خواستار معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات تعویض خودرو فرسوده شده‌ایم و حال که حدود سه ماه از آن نامه‌نگاری می‌گذرد هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم» اظهار کرد: استفاده از چنین ظرفیتی که می‌توان شهر سنندج را از وجود خودروهای فرسوده نجات دهد برای شهرداری سنندج از اهمیتی زیادی برخوردار بوده و به عنوان خدمت‌گذار مردم هرگز کوتاهی صورت نگرفته است.

وی افزود: شهرداری سنندج در زمینه معرفی خودروهای فرسوده متقاضی دریافت تسهیلات بلافاصله بعد از مکاتبه اداره کل محیط زیست، در تاریخ بیست‌وهفتم دی سال گذشته لیست دو هزار و ۳۴۳ نفری متقاضیان تسهیلات تعویض خودروهای فرسوده را با امضای شهردار سنندج ارسال کرده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: ضمن انجام مکاتبه و ارسال لیست متقاضیان در پیگیری‌هایی که از اداره کل محیط زیست انجام گرفت اعلام کردند فعلاً اعتباری تخصیص پیدا نکرده است و به محض تخصیص اطلاع خواهیم داد که تا این لحظه هیچ خبری از سوی آن دستگاه داده نشده است.

کد خبر 747431

دیگر خبرها

  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم