Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه سی سی پور، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، گفت: مناطق دریایی استان از ظهر امروز تا روز جمعه مواج خواهد بود.

سی سی پور با اشاره به اینکه خلیج فارس و تنگه هرمز ازساعات ظهر امروز با وزش باد‌های نسبتا شدید شمال غربی - جنوب غربی مواج پیش بینی می‌شود، افزود: سرعت وزش باد در جزایر غربی استان از جمله کیش و همچنین مناطق غربی تنگه هرمز در محدوده ۴۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود و ارتفاع موج به ۱۸۰ سانتیمتر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:توصیه می‌شود شناور‌های سبک از تردد دریایی به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان به ویژه بنادر غربی صورت گیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: صبح روز جمعه در مناطقی از تنگه هرمز وزش باد شمال شرقی در محدوده ۳۰ کیلومتر بر ساعت خواهیم داشت و به تدریج از ساعات ظهر با کاهش سرعت باد در غالب مناطق شرایط تردد‌های دریایی مساعد خواهد شد.

سی سی پور گفت:سامانه بارشی فعال بر روی کشور تاثیر بارشی در هرمزگان نخواهد داشت و تنها در برخی نقاط شمالی استان گذر ابر پیش بینی می‌شود.

او افزود: از لحاظ دمایی در برخی نقاط استان نوسان ۱ تا ۳ درجه‌ای دما پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی هرمزگان وضعیت آب و هوا مواج شدن دریا تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است

ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌هایی که در خراسان جنوبی صورت گرفته جاده‌ها لغزنده است و رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ علیرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه مسیرهای منتهی به شهرستان زیرکوه مسدود است، گفت: در مسیرهای نهبندان چاهداشی، دهسلم تردد به کندی از یک لاین صورت می‌گیرد.

وی گفت: محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست و در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز ‌و دو طرفه شده لذا رانندگان با احتیاط تردد کنند.

سرهنگ رضایی بیان کرد: مسیرهای شاهرخت نیز کاملا مسدود بوده و مابقی محورهای استان فرعی و روستایی آبنماها که دیشب و امروز صبح آمده گل و لای دارد و در  بعضی نیز آب جاری شده که نیازمند دقت بوده تا حادثه‌ای پیش نیاید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم