Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@11:15:32 GMT

گرد و غبار شدید در آسمان شهرهای کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۸۱۲

گرد و غبار شدید در آسمان شهرهای کرمانشاه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، آذر ولی‌زاده، معاون نظارت و پایش محیط‌زیست استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگاران، از ورود توده قابل توجه گرد و غبار از سمت مرزهای غربی به استان خبر داد و گفت: این توده ساعت یک و ۴۵ دقیقه بامداد چهارشنبه ۷ اسفند وارد استان کرمانشاه شد. 

وی ادامه داد: با ورود این توده گرد و غبار هم اکنون هوای سه شهر قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب در وضعیت بحرانی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون نظارت و پایش محیط‌زیست استان کرمانشاه اظهار کرد: بیشترین غلظت لحظه‌ای ثبت شده مربوط به قصرشیرین و به میزان ۱۲۹۹ میکروگرم بر مترمکعب هوا بوده است.  

وی افزود: هم اکنون نیز غلظت ذرات‌معلق هوا در قصرشیرین حدود ۱۰۱۶ میکروگرم بر مترمکعب هوا است و شاهد کاهش تدریجی غلظت ذرات‌معلق هستیم.  

ولی‌زاده گفت: میانگین ۶ ساعته از ساعت یک بامداد تا هفت صبح، غلظت گرد و غبار در قصرشیرین نیز به ۵۷۰ میکروگرم بر مترمکعب هوا رسیده است.  

وی بیان کرد: سرپل‌ذهاب و گیلانغرب نیز وضعیت مشابهی از نظر میزان ریزگردها دارند، این توده گرد و غبار اگرچه به نزدیکی شهرستان دالاهو رسیده، اما هم اکنون در سایر شهرهای استان مشکلی از نظر آلودگی‌هوا نداریم.  

معاون نظارت و پایش محیط‌زیست استان کرمانشاه افزود: احتمال جابه‌جایی این ریزگردها با وزش باد به سمت برخی شهرستان‌های دیگر استان وجود دارد.  

کد خبر 487078 برچسب‌ها آلودگی هوا آب و هوا - ایران استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آلودگی هوا آب و هوا ایران استان کرمانشاه استان کرمانشاه گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران و تگرگ در شهر کرمانشاه

دریافت 67 MB کد خبر 6085842

دیگر خبرها

  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • بارش شدید باران و تگرگ در شهر کرمانشاه
  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • لحظه وقوع صاعقه در آسمان روستای حصار به روایت تصاویر
  • بارش شدید باران در شهر کرمانشاه
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / ثبت پاک‌ترین آسمان در قزوین
  • پیش‌بینی وزش باد شدید و بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • هوای بارانی تهران از روز دوشنبه
  • پیش‌بینی آب‌وهوای تهران طی روزهای آینده