Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@19:48:03 GMT

امداد رسانی به ۱۹ خانوار سیل زده در ایلام

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۸۷۵

امداد رسانی به ۱۹ خانوار سیل زده در ایلام

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از امداد رسانی به ۱۹ خانوار و ۷۴ حادثه دیده با ورود توده بارشی به استان و بروز سیل در برخی از مناطق استان خبر داد.

« حسین عارفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام گفت: تاکنون برای ۱۴ مورد کار تخلیه آب توسط نیروهای امدادی در شهرستان های ایوان و چرداول انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عارفی بیان کرد: ۲ خانوار روستایی سیل زده در مناطق روستایی شوراب و سفید خانی علیا از توابع شهرستان سیروان که بر اثر بارندگی های شدید منزل روستایی آنها تخریب شده بود توسط نجاتگران هلال احمر سیروان در مکان امن به شکل اضطراری اسکان داده شدند.

 

وی افزود: در شهرستان چرداول برای اسکان اضطراری سیل زدگان یک سالن ورزشی توسط هلال احمر تجهیز شده و در صورت ضرورت و نیاز ، اماکن ورزشی استان جهت اسکان اضطراری سیل زدگان تجهیز می شوند.

 

نیروهای امدادی هلال احمر در سراسر استان تا خروج کامل این سامانه در حالت آماده باش به سر می برند تا در صورت بروز حادثه وارد عمل شوند.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارندگی و سیلاب سیلاب خسارت سیلاب هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت دو پایگاه هلال احمر مازندران شبانه روزی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: با توجه به وسعت منطقه سوادکوه، موقعیت خاص جغرافیایی، فعالیت‌های معادن مختلف و وقوع حوادث مختلف طبیعی و انسان ساز، وجود پایگاه ثابت در منطقه برای امدادرسانی بموقع و مطلوب به حادثه دیدگان ضروری بود.

غلامعلی فخاری افزود: هلال‌احمر شهرستان سوادکوه طی چند مرحله فعالیت در قالب پست موقت زمستانی، طرح امداد تابستانه و طرح ملی امداد نوروزی خدمات قابل توجهی ارائه کرده بود

او ادامه داد: برابر نیازسنجی انجام شده و درخواست اهالی منطقه و فرماندار شهرستان مبنی بر فعالیت دائم امدادگران هلال‌احمر در منطقه، مجوز فعالیت دائمی و شبانه روزی دو پایگاه امداد و نجات الله بند سوادکوه و شیرگاه شمالی از سوی هلال‌احمر کشور صادر شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: این دو پایگاه امدادی از فروردین ماه به صورت ۲۴ ساعته و دائمی در تمام طول سال آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • فعالیت دائمی ۲ پایگاه هلال احمر مازندران
  • فعالیت دو پایگاه هلال احمر مازندران شبانه روزی شد
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • افزایش ۹۰ درصدی امدادرسانی به حوادث در ایلام
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش باران
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان