Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر رودری عصر سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به پیشنهاد ۱۵۲ پروژه به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان توسط دستگاه‌های اجرایی برای سال ۹۹ گفت: از این تعداد ۳۲ پروژه منتخب به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور معرفی شده که عمدتاً نیمه تمام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودری اظهار کرد: همچنین این ظرفیت وجود دارد که اگر پروژه‌های جدیدی هم باشد، پذیرای آنها باشد از طرف دیگر ۲۵ پروژه اولویت دار امسال در دست اقدام در استان داشته‌ایم که بیش از چهار هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

وی با بیان این مطلب که استان پنجم در بین ۳۱ استان کشور در بحث پیشرفت ۲۵ پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هستیم، اظهار داشت: ۶ پروژه نیز فاقد پیشرفت‌های مورد انتظار است که دو مورد از این پروژه‌ها شامل احداث مرکز پیوند اعضای افضلی پور و پایانه صادراتی جیرفت است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان اضافه کرد: اجرای گلخانه ۵۵ هکتاری هیدروپونیک با مشارکت بخش خصوصی، اجرای گلخانه ۱۷.۵ هکتاری هیدروپونیک شرکت گروه اقتصاد توسعه ملل، هتل پویا و پالایشگاه پلاسمای انسانی شرکت استراتوس از دیگر پروژه‌هایی است که پیشرفت‌های رضایت بخشی نداشتند.

وی با اشاره به اینکه موضوع الگوی توانمندسازی و توسعه جوامع محلی در جلسه قبل مطرح شد، اظهار داشت: بحث الگوهای کارآفرینی و اشتغالزایی بنابه دلایل مختلف، در مناطق مختلف امکان اینکه بتوانیم یک الگو را پیاده کنیم، وجود ندارد لذا حسن این فرایند این است که بسته به شرایط مختلف از مدل‌های متفاوت می‌توان استفاده کرد.

رودری اظهار داشت: می‌توان مدل‌های مختلف اشتغالزایی را در اختیار معین‌ها قرار بدهیم تا متناسب با شرایطی که دارند، الگوی خود را انتخاب کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان کرمان استان کشور اقتصاد مقاومتی دستگاه های اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور خبرنگاران، گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور ۴۷ کشور برگزار می‌شود.

وی‌افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای ۱۱ پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط ۱۱ پروژه عمرانی آغاز شده است.

کد خبر 6086750

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد