Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-در شرایط حاضر مردم آمریکا به لحاظ اقتصادی در شرایط مطلوبی قرار دارند و تصور نمی کنم مردم آمریکا بخواهند ترامپ را با رئیس جمهور دیگری جایگزین کنند
به گزارش خبرگزاری آریا،در نظرسنجی انجام شده توسط شبکه تلویزیونی سی.بی.اس، 60 درصد مردم آمریکا فکر می‌کنند که ترامپ برای دومین بار به کاخ سفید راه می‌یابد و پس از وی برنی سندرز و جو بایدن با فاصله زیاد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تعداد از مردم تصور می‌کنند که ترامپ "قطعا" یا "احتمالا" جایگاه خود را در شمارش آرا در تاریخ نوامبر 2020 حفظ خواهد کرد. در این بین از هر 10 نماینده جمهوری‌خواه 9 نفر از آن‌ها به ماندن ترامپ در کاخ سفید خوش بین هستند.
این نظرسنجی همچنین اعلام کرد که هیچ یک از نامزدهای دموکرات‌ها  تا کنون یک چهارم آرا را نیز کسب نکرده است. برنی سندرز با 27 درصد و جو بایدن با 26 درصد نظرات در این نظرسنجی قرار دارند. از طرفی نمایندگان دموکرات شانس برنده شدن سندرز را 46 درصد و بایدن را 49 درصد می‌دانند.
دکتر محسن جلیلوند استاد روابط بین الملل در تحلیل خود از شانس پیروزی ترامپ در انتخابات 2020 آمریکا گفت:در آمریکا معمولا پیش بینی ادامه کار رئیس جمهوری که بر منصب قدرت است بسیار دشوار است.جیمی کارتر و جرج بوش پدر تنها روسای جمهور یک دوره ای آمریکا بودند که به دلایلی اتفاقاتی که در دوران آنها رخ داد تنها یک دوره رئیس جمهور آمریکا بودند.سایر روسای جمهور آمریکا دو دوره بر مسند قدرت بودند و این یک روال طبیعی در امریکا محسوب می شود.لذا قابل پیش بینی نیست که ترامپ دور بعد هم روی کار باشد و شاید برخی تحولات موجب شود که او هم یک رئیس جمهور یک دوره ای باشد و در انتخابات رای نیاورد.
وی در خصوص شرایط دموکراتها برای پیروزی در انتخابات 2020گفت: دموکرات ها برای انتخابات 2020 امریکا در شرایط خوبی قرار دارند.اگر برنی سندرز رقیب نهایی ترامپ در انتخابات 2020 باشد به دلیل سنو  شرایط جسمی به نظر نمی رسد اقبال چندانی داشته باشد که بتواند رای کسب کند.  در مجموع شرایط دموکرات ها به گونه ای نیست که بتوانند امید زیادی برای پیروزی در انتخابات 2020 داشته باشند چون مردم امریکا برای انتخاب رئیس جمهور خود بیشتر به مسائل داخلی واقتصاد کشورشان توجه می کنند و در شرایط حاضر مردم آمریکا به لحاظ اقتصادی در شرایط مطلوبی قرار دارند و تصور نمی کنم مردم آمریکا بخواهند ترامپ را با رئیس جمهور دیگری جایگزین کنند چون عملکرد ترامپ در حوزه اقتصاد بسیار خوب بوده است.
وی در ادامه گفت:در شرایط حاضر برنی سندرز در میان نامزدهای دموکرات به خوبی پیش می رود اما ثروت مایکل بلومبرگ در شرایط انتخاباتی وی  تاثیرگذار خواهد بود.اگر اتفاق خاصی در آمریکا رخ دهد می تواند شرایط را به نفع دموکرات ها تغییر دهد مانند موضوع گروگان گیری در دوره جیمی کارتر که موجب شد وی رئیس جمهور تک دوره ای آمریکا شود.روشی که ترامپ در مناظره های اخیر در پیش گرفته و با اطمیان از پیروزی خود صحبت می کند و دیگر نامزدهای دموکرات را به تمسخر می گیر هم یک تاکتیک جنگ تبلیغلتی است و هم اطمینان وی از پیروزی خودش در انتخابات 2020 آمریکا به خاطر عملکرد مطلوب اقتصادیش می باشد.
وی همچنین در پایان گفت: هر رئیس جمهوری که در انتخابات 2020 امریکا روی کار بیاید نه تنها سیاست امریکا در قبال ایران تغییر نخواهد کرد بلکه تشدید هم خواهد شد و امریکا موضع سخت تری در قبال ایران اتخاذ خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتخابات آمریکا دموکراتها جمهوریخواهان آمریکا ترامپ هیلاری انتخابات 2020 مردم آمریکا برنی سندرز دموکرات ها رئیس جمهور قرار دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ترامپ به تنش میان ایران و اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بعد از ظهر شنبه به وقت تهران «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی آمریکا را مورد انتقاد قرار داد و او را «ناشایست» خواند.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارانوت» ترامپ مدعی شد: «اگر من رئیس جمهور بودم، ایران اسرائیل را تهدید به حمله نمی‌کرد. زمانیکه من رئیس جمهور بودم ایران هرگز حمله نکرد و در موقعیتی نبود که این کار را انجام دهد.»

وی افزود: «رئیس جمهوری داریم که نمی‌تواند دو جمله را به هم بچسباند.»

بر اساس این گزارش، ترامپ بارها عملکرد رقیب دموکرات خود را زیرسؤال برده و گاف‌های متعدد او را به باد تمسخر گرفته است.

ترامپ در کارزار انتخاباتی در خصوص ناتوانی جسمانی بایدن گفت «رئیس‌جمهوری داریم که نمی‌داند که کجاست. نمی تواند حرف بزند. کل جهان در حال فروپاشی است. جهان در آتش‌ آست. آن‌ها دیگر هیچ احترامی برای کشور ما قائل نیستند».

ترامپ که معتقد است در صورتیکه در دور قبلی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، برگزیده شده بود، بسیاری از بحران‌های فعلی در جهان رخ نمی‌داد، گفته است «رئیس‌جمهوری داریم که نمی‌تواند در یک صحنه، پله‌ها را پیدا کند و نمی‌داند چه غلطی می‌کند و ما در نهایت ممکن است وارد یک جنگ جهانی شویم».

رئیس‌جمهور سابق آمریکا با اشاره به تشدید تنش‌ها در منطقه غرب آسیا ادامه دا :«ایالات متحده در دوره بسیار خطرناکی قرار دارد و دلیل آن این است که رئیس‌جمهور نالایقی دارد.»

کد خبر 843967 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد
  • پایان برتری زود‌هنگام ترامپ بر بایدن
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • اسرائیل زیر فشار حمله است
  • ترامپ: اسرائیل زیر فشار حمله است
  • واکنش ترامپ به تنش میان ایران و اسرائیل
  • ۶ ماه حساس برای جو بایدن
  • ترامپ: شاید به جنگ‌جهانی برسیم