Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-نظرسنجی های اخیر نشان می دهد برای نخستین بار پس از ژانویه 2017 میزان محبوبیت ترامپ از میزان نامحبوبیتش فراتر رفته است.
امیرعلی ابوالفتح تحلیلگر مسائل آمریکا در تحلیل خود از شانس پیروزی ترامپ در انتخابات 2020 آمریکا گفت:نمی توان پیش بینی دقیقی از نتایج انتخابات 2020 داد بلکه می توان این روند را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ به چند دلیل هنوز از شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات برخوردار است. نخست اینکه روسای جمهور امریکا به طور سنتی دو دوره ای بودند و تک دوره ای بودن روسای جمهور آمریکا استثنا است و قاعده بیشتر بر این مبنا بوده که دو دوره رئیس جمهور باشند. زمانی یک رئیس جمهور در دور دوم انتخابات شکست می خورد که شرایط اقتصادی امریکا بغرنج و بیکاری بالا و مشکلات معیشتی وجود داشته باشد اما اکنون اقتصاد آمریکا در موقعیت خوبی قرار دارد و بیکاری به شدت کاهش پیدا کرده و بازار بورس از رونق برخوردار است و کسب و کار آمریکایی ها به نسبت چند سال پیش بسیار بهتر شده و همین عاملی شده که میزان محبوبیت ترامپ افزایش پیدا کند. نظرسنجی های اخیر نیز اعلام کرده اند برای نخستین بار پس از ژانویه 2017 میزان محبوبیت ترامپ از میزان نامحبوبیتش فراتر رفته است.البته همچنین نتایج انتخابات 2020  بستگی به این دارد چه فردی در انتخاباتی مقدماتی دموکرات ها پیروز شود. تا زمانی که چهره رقیب اصلی ترامپ مشخص نشود نمی توان ارزیابی بهتری داشت و حداقل تا زمانی که کنوانسیون حزب ملی دموکراتها در تابستان تشکیل نشده و مسجل نشده چه فردی رقیب ترامپ است نمی توان پیش بینی بهتری داشت.
وی در تحلیل خود از شانس پیروزی ترامپ در انتخابات 2020 آمریکا گفت:رقابتهای درون حزبی دموکراتها تنها در 3 ایالت انجام شده و این رقابت ها باید در 50 ایالت برگزار شود. در حال حاضر برنی سندرز به لحاظ تعداد نمایندگان حاضر در کنوانسیون ملی و آرا مردمی پیشتاز است اما باید حداقل تا روز سه شنبه بزرگ در تاریخ 3 ماه مارس صبر کرد تا در 13 ایالت انتخابات درون حزبی دموکرات ها برگزار شود و تکلیف بخش عمده تعداد آرا نمایندگان مشخص شود. این احتمال است که موضوع معرفی نامزد نهایی به درازا کشیده شود و در نهایت تعداد ابرنماینده ها که حدود 700 رای در کنواسیون ملی هستند بتوانند سرنوشت انتخابات مقدماتی را تغییر دهند. تمام شواهد نشان می دهد برنی سندرز شانس اول و مایکل بلومبرگ شانس دوم است اما تمام این محاسبات می تواند به سرعت تغییر کند و چه بسا نامزدی که در رتبه پایین است خود را به صدر نامزدها برساند.
ابوالفتح در خصوص اطمینان ترامپ از پیروزی خود در انتخابات گفت:طبیعی است که هر فردی وارد رقابت های انتخاباتی می شود خود را پیروز بداند و اگر هم تردیدی داشته باشد آن را بیان نمی کند چون موجب می شود حامیانش هم دچار تردید شوند.این یک رویه مرسوم است که نامزد انتخابات خود را پیروز انتخابات معرفی کند.از طرفی هم ترامپ شخصیت خودشیفتگی دارد و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است و خود را ابرقهرمان معرفی می کند و اطمینان دارد در تمام صحنه ها چه در انتخابات و چه در مواجه با مشکلات جهانی پیروز می شود. شواهد نشان می دهد ترامپ در موقعیت مطلوبی قرار دارد لذا احساس نگرانی ندارد که رای دهندگان امریکایی نظر خود را درباره ترامپ تغییر دهند. این موضوع خود را در توئیت ها و اظهارنظرهای ترامپ منعکس می کند که اطمینان کافی می دهد به رای دهندگان که در انتخابات پیروز می شود.در مجموع ترامپ از شانس بسیار بالایی برای پیروزی در انتخابات برخوردار است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بلومبرگ ترامپ انتخابات 2020 آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایکل داگلاس آرزو داشت کشته می‌شد/ مرگ فوق‌العاده «مرد مورچه‌ای»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مایکل داگلاس که نقش شخصیت دانشمند هنک پیم را در مجموعه فیلم‎های استودیو مارول بازی کرده است، برای فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی» درخواست کرده بود تا شخصیتش بمیرد.

این بازیگر برنده اسکار که برای تبلیغ سریال جدیدش «فرانکین» که در اپل‌تی‌وی پخش می‌شود، صحبت می‌کرد درباره تمایل خود برای مرگ شخصیتش گفت: این درواقع درخواست من برای سومین فیلم بود. گفتم دوست دارم یک مرگ جدی با این همه جلوه‌های ویژه عالی داشته باشم. باید راه فوق‌العاده‌ای وجود داشته باشد که مثلاً بتوانم به اندازه مورچه کوچک و بعد منفجر شوم، یا حالا هر چیز دیگر ...

داگلاس در فرش قرمز فیلم «کوانتومانیا» در سال ۲۰۲۳ در پاسخ به این سوال که اگر فیلم چهارمی وجود داشته باشد آیا وی بازخواهد گشت؟ یک شرط داشت و گفت: اگر قرار باشد بمیرم برمی‌گردم. استفن بروسارد، مدیر اجرایی مارول هم گفته صحبت‌هایی برای ساخته شدن چهارمین فیلم در حال انجام است.

فیلم سوم از مجموعه فیلم‌های «مرد مورچه‌ای» در گیشه سینماها بهتر از ۲ فیلم اول عمل کرد.

داگلاس گفته بود از نقش آفرینی مجدد با بسیاری از بازیگران ۲ فیلم اول، مانند اوانجلین لیلی، میشل فایفر و کاترین نیوتن، احساس راحتی کرده است. او افزوده بود: دیگر نیازی به معرفی رسمی نیست، همه همدیگر را می شناسید. این کار را بسیار راحت می‌کند و پیتون رید هم که همان کارگردان قبلی بود.

پیش از «کوانتومانیا» مایکل داگلاس در فیلم‌های «مرد مورچه‌ای» (۲۰۱۵) و «مرد مورچه‌ای و زنبورک» (۲۰۱۸) هم در نقش هنک پیم یا مرد مورچه‌ای بازی کرده بود. هنک پیم مامور سابق شیلد، حشره‌شناس و فیزیک‌دانی است که پس از ساخت لباسی ویژه تبدیل به مرد مورچه‌ای اصلی شد.

کد خبر 6080519

دیگر خبرها

  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • زلنسکی: بدون کمک آمریکا، شانس پیروزی نداریم
  • مایکل داگلاس آرزو داشت کشته می‌شد/ مرگ فوق‌العاده «مرد مورچه‌ای»
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخوردار است