Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ تقی کبیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  تمام محورهای اصلی استان سمنان در اثر بارش باران لغزنده است و با کوچکترین بی احتیاطی رانندگان امکان وقوع حادثه وجود دارد.

وی بیان کرد: تمام محورهای مواصلاتی استان سمنان به علت بارش باران یا برف لغزنده و محور سمنان به فیروزکوه دچار برف و بوران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: بارندگی و مه گرفتگی نیز سبب کاهش دید افقی و نیز لغزندگی محور فولاد محله به کیاسر در شهرستان مهدیشهر شده است.

رییس پلیس راه استان سمنان تصریح کرد: بارش برف خفیف در گردنه خوش ییلاق در مسیر شاهرود- آزادشهر بین استان‌های سمنان و گلستان نیز سبب لغزندگی جاده شده است.

کبیری اضافه کرد: گردنه آهوان در محور سمنان به دامغان نیز به دلیل بارش باران، لغزنده است.

وی با تاکید بر اینکه جاده های استان هم اکنون لغزنده و ترافیک روان است، گفت: رانندگان با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان کبیری از هموطنان خواست تا جای ممکن از محورهای کوهستانی استان سمنان تردد نکنند و افزود: شهروندان از تردد و توقف خودرو در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

کل راه‌های حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۸۱۶ کیلومتر آزادراه و بزرگراه است. 

هواشناسی استان سمنان برای امروز و فردا بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی کرد. این سامانه بارشی بارش باران بین ۳۰ تا ۵۰ میلی‌متر در غرب استان سمنان را به همراه دارد و امروز بارندگی به میزان ۲۰ تا ۳۰ میلی‌متر و در ارتفاعات بارش برف ۱۵ تا ۳۰ سانتیمتری دور از انتظار نیست.

برچسب‌ها سمنان پلیس راهور ناجا بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان پلیس راهور ناجا بارش برف سمنان پلیس راهور ناجا بارش برف استان سمنان بارش باران پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب شب گذشته محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

رضایی با بیان اینکه تمامی محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه در پی وقوع سیلاب مسدود شد، یادآور شد: محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محورهای قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است و از این جهت رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6088280

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد