Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی با بیان اینکه بارش باران در استان مرکزی به ۱۰۰ میلی متر می‌رسد از آماده باش ۱۰۰ درصدی مدیریت بحران در استان مرکزی خبر داد. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سید علی آقازاده در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان بارش امروز استان مرکزی اظهارداشت: درسطح استان مرکزی به طور متوسط 50 میلی متر بارندگی داشتیم تقریبا همان  آماری که سازمان هواشناسی اعلام کرده بود بارش داشتیم، امیدواریم تا 12 ساعت آینده یعنی تا روزچهارشنبه حدود50 میلی متر دیگر بارش داشته باشیم که مجموع دریافتی‌های استان از این جبهه هوا حدود 100میلی متر بارندگی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شده لایروبی رودخانه ها، سرکشی به بندهای خاکی وسطح های خاکی استان انجام شده  و تا به این لحظه هیچ گونه خسارت ناشی از سیل و مشکلی گزارش نشده است.

هواشناسی ایران 98/12/7|تداوم بارش‌های سیل‌آسا در 18 استاناحتمال طغیان رودخانه‌های غرب کشور/ کاهش شدت بارش‌ها در تهران از ظهر امروزتازه‌ترین اخبار از ‌بارش‌های سیل‌آسا در ایلام|‌ از تخریب پل جزمان تا لغو پروازها

استاندار مرکزی تصریح کرد: البته درصورتیکه بارندگی ادامه پیدا کند میزان جذب آب به حد اشباع خواهد رسید و آب روان خواهد شد که روان آب‌ها ممکن است از این ساعت تاپایان بارندگی مشکلاتی ایجاد کنند با این وجود ستاد مدیریت بحران استان آمادگی 100درصدی دارد.

انتهای پیام/711/ی

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مرکزی میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سیل آسا در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با ورود سامانه بارشی از شب دوشنبه به استان یزد، برخی مناطق شاهد بارش باران بود. 

بارانی که دیشب شدت یافت و در پی آن بسیار از معابر شهری دچار آبگرفتگی شد.

آبگرفتگی در برخی خیابان‌ها و معابر شهری یزد به حدی بود که برخی خودرو‌ها دچار نقص فنی شدند و حتی رفت و آمد در خیابان‌ها با مشکل مواجه شد و شاهد ایجاد ترافیک شدید بودیم.

باران سیل آسایی که حتی به منازل در برخی محله‌های یزد آسیب وارد کرد و مردم را نگران کرد.

در پی بارش باران مسئولان استان یزد در قالب تیم‌های عملیاتی، میدان دار بودند و با بازدید از معابر و منازل آسیب دیده و تشکیل جلسه برای مدیریت بحران تمهیداتی اندیشیدند.

استاندار یزد امروز به منطقه حسن آباد و خیابان خرمشهر یزد رفت و از نزدیک در جریان مشکلات مردم در پی بارش باران قرار گرفت. 

مهران فاطمی در این بازدید‌ها برای حل مشکل مردم دستور لازم را داد و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از آمادگی کامل استان برای مدیریت بحران با توجه به شرایط آب و هوایی خبر داد.

وی افزود: ۴۹۰ تیم عملیاتی با حضور هزار و ۵۰۰ نیروی جهادی آماده باش هستند و مردم می‌توانند مشکلات مربوط به آبگرفتگی معابر و منازل خود را با شماره تلفن ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها، سیلاب و آب‌گرفتگی در اصفهان / تداوم بارش‌ها در استان
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه