Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک آمریکایی متهم به تلاش برای منفجر کردن خودروی خود مقابل پنتاگون شد.

روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد یک مرد ۱۹ ساله آمریکایی به نام «متیو دیمیتری ریچاردسون» روز سه‌شنبه در یک دادگاه فدرال متهم شده که تلاش داشته خودروی خود را مقابل ساختمان وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) منفجر کند.

براساس این گزارش، یک افسر پلیس پنتاگون روز دوشنبه این فرد را در حالی دستگیر کرده که تلاش داشته خودروی خود را در یکی از پارکنیگ‌های ساختمان پنتاگون منفجر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسناد دادگاه نشان می‌دهد که ریچاردسون در حال تلاش برای روشن کردن تکه پارچه‌ای بوده که داخل باک خودروی وی بوده و وقتی پلیس او را دیده پا به فرار گذاشته اما یک ساعت بعد دستگیر شده است.

ریچاردسون روز شنبه نیز در حادثه دیگری به خاطر حمله به یک مامور پلیس در شهر آرلینگتون در ایالت ویرجینیا دستگیر شده بود./ایسنا

 

بیشتر بخوانید/

مقام پنتاگون:باید برای جنگ با چین آماده شویم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز جسد مجهول‌الهویه در هفتکل فاش شد

فرمانده انتظامی هفتکل گفت: جسد مجهول‌الهویه در این شهر شناسایی و عاملان قتل دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، ابراهیم خوبان اظهار کرد: در پی کشف جسد مجهول‌الهویه در بیابان‌های اطراف یکی از محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی بلافاصله موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی هفتکل با انجام اقدامات فنی پلیسی هویت جسد را که جوانی ۳۰ ساله اهل هفتکل بوده است را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی هفتکل ادامه داد: مأموران با بررسی‌های به عمل آمده و انجام تحقیقات محلی و میدانی قاتل و همدستش را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ خوبان با اشاره به این که متهمان در بازجویی‌های اولیه انگیزه خود از قتل را اختلاف خانوادگی اعلام کردند، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 744496

دیگر خبرها

  • توقیف خودروی حامل بارشیشه توسط مرزداران شمال سیستان وبلوچستان
  • تخفیف ۲میلیاردی یک خودروی آمریکایی
  • تخفیف ۲میلیاردی یک خودروی آمریکایی/ عکس
  • بیش از ۱۸۵ هزار قرص غیر مجاز در هندیجان کشف شد
  • کشف خودروی سرقتی در اراک
  • کشف محموله قرص غیرمجاز در هندیجان
  • جمهوری خواهان، ترامپ را منبع اطلاعاتی معتبرتری نسبت به پنتاگون می‌دانند
  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی در طرح ۷۲ ساعته
  • راز جسد مجهول‌الهویه در هفتکل فاش شد
  • شکست تلاش آمریکا برای تشدید محدودیت‌های تراشه‌ای چین