Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه کمیسیون تلفیق تا یکشنبه هفته آینده نظر خود درباره لایحه بودجه ۹۹ را به مجلس اعلام می‌کند گفت: بودجه اشکالات فراوانی دارد و امیدواریم مشکلاتش در این مهلت قانونی حل شود.

قدس آنلاین؛ اسدالله عباسی، وجود برخی مشکلات قانونی و غیرشفاف بودن برخی مواد لایحه بودجه سال ۹۹ را از دلایل رد آن در صحن علنی مجلس توسط نمایندگان اعلام کرد و اظهار داشت: کمیسیون تلفیق با همکاری دولت تا یکشنبه هفته آینده نظر نهایی خود درباره لایحه بودجه ۹۹ را اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس رد یا تصویب کلیات لایحه بودجه سالانه توسط نمایندگان را طبق آئین‌نامه داخلی مجلس مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۹ را پس از بررسی تصویب کرده بود اما به علت یکسری از نقص‌ها به ویژه در مورد اوراق مشارکت در صحن علنی مجلس مورد موافقت نمایندگان قرار نگرفت.

عباسی افزایش ۱۰ درصدی حقوق و دستمزد کارکنان برای همه گروه‌ها را از جمله اشکالاتی که نمایندگان از بودجه سال ۹۹ گرفتند ذکر کرد و ابراز داشت: تنها راه برای حل و فصل اشکالات ایجاد شده در لایحه بررسی مجدد آن در خود کمیسیون تلفیق بود زیرا راه‌های دیگر زمان‌بر بوده و نمی‌توانست برای کشور مثمرثمر واقع شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس پیشنهاد برخی از نمایندگان مبنی بر اینکه دولت باید لایحه جدیدی را تدوین و سپس به مجلس ارائه دهد را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: پیشنهاد ذکر شده و یا سه دوازدهم کردن لایحه فعلی به علت آن‌که مجلس فعلی فقط تا ۷ خرداد فعال خواهد بود نیز نمی‌توانست در رفع این مشکل به ما کمک کند.

وی آغاز به کار مجلس جدید و تشکیل کمیسیون‌های تخصصی از خرداد سال آینده را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه در شرایط فعلی و برای جلوگیری از هدررفت زمان بهترین راه بررسی مجدد لایحه در کمیسیون تلفیق بود اظهار داشت: امیدواریم در این مهلت قانونی کمیسیون تلفیق بتواند ضمن رایزنی با دولت اشکالات لایحه را برطرف سازد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی که توسط دولت برای تصدی این وزارتخانه معرفی شده است نیز عنوان کرد: کاظم خاوازی دارای سابقه مدیریت و کار در مجموعه جهاد کشاورزی است و به عقیده بنده با مشکلات، فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در این حوزه به اندازه کافی آشنایی دارد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس وزارت جهاد کشاورزی را با توجه به نوع و گستردگی فعالیت‌هایش از جمله نهادهای بسیار استراتژیک و با اهمیت در سطح کشور تلقی کرد و بیان داشت: با توجه به سوابق وزیر پیشنهادی دولت در حوزه جهاد کشاورزی، به عقیده من وی می‌تواند نظر مثبت مجلس را برای تصدی این پس جلب کند.

عباسی با تأکید بر اینکه جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به احتمال زیاد دوشنبه هفته آینده در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پیش از پایان سال ۹۸ مجلس بتواند در راستای بررسی و تصویب بودجه ۹۹ و برخی از امور عقب‌مانده دیگر اقدامات لازم را به موقع انجام دهد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لایحه بودجه 99 بودجه 99 کمیسیون تلفیق اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس لایحه بودجه ۹۹ کمیسیون تلفیق جهاد کشاورزی هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت : به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق های رای خواهند آمد.

او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیروهای انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج و از رسالت اصلی آن دور کرد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898774

دیگر خبرها

  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟