Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بارسلونا و ناپولی از دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت 1-1 شد.
به گزارش آریا، تساوی ناپولی و بارسلونا در سن پائولو، حساسیت بازی برگشت در نیوکمپ را دو چندان کرد. در شبی که تیم مهمان مطابق انتظار بخش زیادی از مالکیت توپ را در دست داشت، پارتنوپی فرصت چندانی به حریف خود نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخراج آرتورو ویدال در دقایق پایانی و مصدومیت جرارد پیکه از جمله اتفاقاتی بود که می‌تواند در تعیین برنده این پیکار در دیدار برگشت تاثیر گذار باشد.
ناپولی در دقیقه 30 روی یک ضد حمله صاحب فرصت خوبی شد و مرتنز با یک شوت دیدنی توانست دروازه ترشتگن را باز کند. مرتنز در دقیقه 54 بازی به دلیل مصدومیت جای خود را به میلیک داد. سمدو در دقیقه 57 روی پاس بوسکتس پشت مدافعان حریف صاحب توپ شد و گریزمن را در موقعیت خوبی قرار داد و این بازیکن توانست گل مساوی را بزند. کایخون در دقیقه 63 با دروازه بارسا تک به تک شد اما ترشتگن با خروج به موقع مانع گلزنی او شد. ویدال در دقیقه 89 بازی به دلیل تکل خشن کارت زرد دریافت کرد و لحظاتی بعد به دلیل ضربه ای که با سرش به بازیکن حریف زد از زمین اخراج شد.
شرح گل ها:
ناپولی 1-0 بارسلونا؛ مرتنز (30): زیلینسکی با استفاده از اشتباه فیرپو صاحب توپ شد و با پاسی در عرض، پشت محوطه جریمه مرتنز را صاحب توپ کرد. این بازیکن آزادنه و با یک ضربه دقیق به گوشه بالایی دروازه کاری کرد تا ترشتگن تنها تماشاگر این گل زیبا باشد.
ناپولی 1-1 بارسلونا؛ گریزمان (57): سمدو با فرار از تله آفساید در سمت راست، توپ را از بوسکتس گرفت و سپس ارسالی زمینی به مرکز محوطه جریمه داشت که گریزمان به راحتی به کمک آن توپ را وارد دروازه کرد.

- تیم های چلسی و بایرن مونیخ از دور رفت یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که بایرن با سه گل پیروز بازی شد. بایرن مونیخ با درخشش زوج گنابری و لواندوفسکی مقابل چلسی، به نظر صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی را در همین دیدار رفت قطعی کرد.
لواندوفسکی در دقیقه 28 صاحب فرصت مناسبی شد اما کابایرو با خروج به موقع توانست توپ را دور کند. مولر در دقیقه 35 روی سانتر لواندوفسکی نزدیک بود با ضربه سر گل بزند اما توپش به تیر خورد. سرژ نبری در دقیقه 51 روی پاس لواندوفسکی با دروازه خالی تک به تک شد و موفق شد گلزنی کند. تنها سه دقیقه بعد لواندوفسکی پاس بلند نویر اثر گذاشت و نبری در محوطه جریمه صاحب توپ شد و توانست با یک ضربه دقیقه گل دوم خودش را هم بزند. نبری لحظاتی بعد بار دیگر روی پاس مولر در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه اش این بار به بیرون رفت. آلفونسو دیویس در دقیقه 79 با سرعت بالای خودش دفاع چلسی را بهم ریخت و توپ را در دهانه دروازه به لواندوفسکی داد تا این بازیکن اختلاف را بیشتر کند. آلونسو در دقیقه 83 به دلیل ضربه به صورت لواندوفسکی با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.
شرح گل‌ها:
سرژ گنابری، چلسی 0-1 بایرن مونیخ: حرکت دو نفره گنابری و لواندوفسکی، سرانجام توپ را به خود گنابری رساند تا او از غفلت آزپیلیکوئتا استفاده کرده و توپ را به تور دروازه چلسی برساند.
سرژ گنابری چلسی 0-2 بایرن مونیخ: باز هم حرکت دو نفره گنابری و لواندوفسکی از سمت چپ، بایرن مونیخ را از همان تاکتیک قبلی به گل دوم نیز رساند.
روبرت لواندوفسکی، چلسی 0-3 بایرن مونیخ: حرکت دیدنی دیویس از سمت چپ، با پاس زمینی او همراه شد تا ستاره لهستانی کار چندان سختی برای به ثمر رساندن گل سوم بایرن مونیخ نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا ناپولی چلسی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 تیم‎های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته 32 لالیگا اسپانیا 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت رئال 3 بر 2 بارسا را شکست داد. آندرئاس کریستنسن در دقیقه 6 گل اول بارسا را زد و وینیسیوس جونیور در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای رئال به ثمر رساند. فرمین لوپز مارین در دقیقه 69 گل دوم بارسا را زد و آبی اناری‌ها را دوباره پیش انداخت. لوکاس واسکز در دقیقه 73 گل دوم رئال را زد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد. جود بلینگام در دقیقه 91 گل سوم رئال مادرید را زد و بدین ترتیب رئال پیروز میدان شد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2