Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت از شیوع بیماری آنفلوانزا در بین اعضای این باشگاه خبر داد و گفت: تعداد زیادی از بازیکنان سپیدرود قادر به حضور در تمرینات نیستند. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

رادنی دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با بیان اینکه علائم ابتلا به بیماری آنفلوانزا در بیش از 10 نفر از اعضای باشگاه سپیدرود مشاهده شده است اظهار داشت: از آغاز اردوی ما در بابل آثار بیماری در چند نفر از اعضای تیم به چشم خورد که پس از بازگشت به رشت این تعداد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود سیر آشکار شدن بیماری در مجموعه بازیکنان را صعودی دانست و گفت: روز سه‌شنبه 10 نفر از اعضای تیم را  عرب پزشک متخصص باشگاه ویزیت کرد که 4 نفر از بازیکنان به‌دلیل داشتن علائم شدید به مراکز درمانی اعزام شدند تا مشخص شود به اپیدمی کرونا مبتلا شده‌اند یا خیر و برای سایرین از سوی ایشان استراحت مطلق تجویز شد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت با ابراز نگرانی از گسترش بیماری در بین سایر اعضای این باشگاه ابراز داشت: به‌علت زندگی در یک خوابگاه بازیکنان غیربومی سپیدرود بیشتر در معرض خطر قرار دارند و به‌همین دلیل قرار است از امروز برای هر بازیکن تا حد امکان اتاق‌های مجزا در نظر گرفته شود.

معاون وزیر بهداشت در قم: کرونا کشنده‌تر از آنفلوانزا نیست / اختصاص بیمارستان کامکار قم به بیماران شبه‌آنفلوآنزافوت دو بیمار مسن مبتلا به کرونا در قم/معاون وزیر بهداشت: مردم نگران نباشند؛ کرونا کشنده‌تر از آنفلوانزا نیستوزیر بهداشت در بوشهر: گواهی حذف سرخک برای ایران صادر شد / مداوای 13 هزار مبتلا به آنفلوانزا ‌بدون ‌کمک خارجی

دیدار با بیان اینکه علائم این بیماری از بابل و مسابقه با رایکا آغاز شده است تصریح کرد: طبق نظر پزشک سپیدرود امکان سرایت بیماری به بازیکنان رایکا نیز وجود دارد که ممکن است در روزهای آینده عیان شود.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود با درخواست از مسئولان سازمان لیگ مبنی بر لغو مسابقات این تیم عنوان کرد: تا این لحظه چندین نفر از بازیکنان اصلی سپیدرود قادر به حضور در میادین تا به‌دست آوردن بهبودی کامل نخواهند بود و هیچ بعید نیست هر روز تعداد بیشتری از اعضای تیم به بیماری مبتلا شوند و اگر مسابقه لغو نشود باید با ترکیبی از امید و جوانان به میدان برویم.

وی خطر آلوده شدن به این ویروس را متوجه تیم مهمان، داوران و مسئولان برگزاری مسابقات نیز دانست و افزود: باشگاه سپیدرود روز گذشته به ریاست سازمان لیگ نامه زد و به‌جهت حفظ سلامت خانواده فوتبال درخواست کرد تا بهتر شدن اوضاع گیلان بازی‌های سپیدرود لغو شود و امیدواریم این درخواست مورد موافقت قرار بگیرد.

دیدار هدف والا و اصلی ورزش را کمک به شور و نشاط و حفظ سلامتی جامعه خواند و گفت: اگر ما باعث به‌خطر افتادن امنیت روانی و سلامت شهروندان شویم بدون شک از اصول و روح ورزش فاصله گرفته‌ایم و اگر برگزاری فوتبال حتی موجب آسیب زدن به یک انسان شود جنایت است.

انتهای پیام/615/ح

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • افراد مبتلا به آب‌سیاه نقاشی‌های معروف را چه شکلی می‌بینند؟ (+عکس)
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • جزییات تازه از اسم بیماری که ترانه علیدوستی به آن مبتلا شده است