Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@10:18:44 GMT

پرداخت مطالبات ناشران طي روزهاي آينده

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۶۴۷۹

پرداخت مطالبات ناشران طي روزهاي آينده

خبرگزاری آریا- معاون فرهنگی وزارت ارشاد از پرداخت مطالبات بدون تبعیض ناشران بابت خرید کتاب و کتابفروشان برای طرح‌های فصلی ظرف سه‌چهار روز آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، با نزدیک شدن به پایان سال و با توجه به وضعیت موجود در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش فروش کتاب، ناشران بابت تاخیر در پرداخت مطالبات معاونت فرهنگی وزارت ارشاد بابت خرید کتاب از آن‌ها و کتاب‌فرشان نیز جهت تاخیر در پرداخت مطالباتشان برای طرح‌های فصلی کتاب  گله‌ دارند و خواستار پرداخت این مطالبات هستند تا نگرانی و فشار به آن‌ها کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پی درخواست یکی از ناشران از سیدعباس صالحی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  - مبنی بر مساعدت برای پرداخت مطالبات ناشران و درخواست از معاونت فرهنگی برای پرداخت بدون تبعیض و باعدالت مطالبات ناشران، محسن جوادی - معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - گفت: «ضمن عذرخواهی به اطلاع می‌رساند بیش از نود و پنج درصد مطالبات ناشران و کتابفروشان بدون تبعیض تا سه‌چهار روز آینده پرداخت می‌شود .
کلیه اسناد نهایی و ظرف یکی دو روز در بانک اجرا می‌شوند.»
همچنین محسن جوادی در پاسخ به درخواست کتاب‌فرشان برای تخصیص بخشی از بودجه نمایشگاه کتاب تهران به «عیدانه کتاب» برای رونق کتاب‌فروشی‌ها، بیان کرد: حتما عیدانه کتاب را خواهیم داشت و اتفاقا با اعتبار مالی مناسب. در برخی از شهرها، شهرداری‌ها هم به اجرای این طرح کمک می‌کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرداخت مطالبات ناشران مطالبات ناشران پرداخت مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، باشکایت محمد نژاد مهدی از باشگاه فولاد خوزستان، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، این باشگاه را به پرداخت مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۷۹ میلیون و ۱۴۲ هزار و ۵۰۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۰۸ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۲۸۶ ریال بابت هزینه دادرسی درحق خواهان محکوم کرد.


باشگاه فولاد خوزستان در شکایت علیرضا کوشکی به پرداخت مبلغ ۱۱ میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۲۶ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۵۰ ریال محکوم شد.


در پرونده شکایت احسان پهلوان از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۳ میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.


تیم فولادخوزستان هم اکنون در مکان سیزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

دیگر خبرها

  • «فلسفه عشق» نقد و بررسی می‌شود
  • صنعت نشر با حبس سرمایه رو به روست
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • ۹۶ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد
  • پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد
  • باشگاه استقلال محکوم شد
  • پیوست فرهنگی شعار سال در روزهای آینده ابلاغ می‌شود
  • پرداخت ۹۶ درصدی مطالبات چای‌کاران
  • پرداخت ۹۶ درصدی مطالبات چایکاران