Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با پیام انتخابات دوم اسفندماه برای دولت با تشکر از ملت ایران برای حضور پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: مردم با حضورشان یک بار دیگر به دعوت رهبر معظم انقلاب پاسخ دادند و وظیفه شرعی و ملی خود را اجرا کردند.

وی با بیان اینکه پیام این انتخابات پیام بسیار روشنی است، عنوان کرد: پیام روشن این انتخابات اعلام بی اعتمادی نسبت به جریان اصلاح طلب، دولت، مجلس و شورای شهر منبعث از آن است چراکه در این دو دوره اخیر این مجموعه ناکارآمدی خود را بسیار روشن نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این جریان آنچه که رهبر معظم انقلاب به عنوان رهنمود برای خروج از فشار‌های تحریمی آمریکا عنوان کردند از اقتصاد مقاومتی گرفته تا سایر رهنمود‌های دیگر، توجه به تولید داخلی کشور و درون زایی اقتصاد، عدم اعتماد به بیگانگان و عدم اعتماد زیاد به اروپا را، گوش ندادند و مسائل اقتصاد کشور را به روابط و مناسبات خارجی و بین‌المللی گره زدند.

حجت‌الاسلام مصباحی مقدم تاکید کرد: حال آنکه اقتصاد ایران ۸۰ درصد مربوط به ظرفیت داخلی کشور است و قابل بهره برداری و استفاده بود. این انتخابات اعلام بی‌اعتمادی نسبت به آن جریان و روی آوردن دوباره به جریان انقلابی و ارزشی است و رأیی که ملت ما به این جریان داده رأی بسیار بزرگی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجلسی شبیه به مجلس هشتم که حدود ۲۰ نفر اصلاح‌طلب و مابقی اصولگرا هستند تشکیل می‌شود و عده‌ای هم تحت عنوان مستقلین مطرح هستند که آن‌ها هم با توجه به اینکه از شهرستان‌ها آمدند موضع خود را در مجلس نشان خواهند داد بنابراین اکثریت قاطع، اکثریت انقلابی و فعال در راستای رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب خواهد بود. بنده به همه منتخبین این دوره تبریک عرض می‌کنم.

منبع: فردا

کلیدواژه: مصباحی مقدم انتخابات مجلس اصلاحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی

به گزارش قدس آنلاین،‌ متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای دکتر پرویز داودی از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را به خاندان محترم ایشان و به جامعه‌ علمی کشور تسلیت عرض می‌کنم. خدمت مخلصانه و بی‌شائبه در مسئولیت پذیری ایشان در مسئولیت‌های بزرگ در طول سالیان طولانی، چهره‌ یک مدیر با اخلاص و کارآزموده و پرتلاش از آن مرحوم را نشان داد و این در محاسبات الهی ارزشی والا است.

رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم.

سیّدعلی خامنه‌ای
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • نفت خط مقدم رشد اقتصادی/ موفقیت دولت سیزدهم در صاردات نفت در شرایط تحریم
  • شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات
  • حتی برای دفتر رهبری هم در پیام رسان ایتا جا تنگ شد
  • افشاگری علیرضابیگی درباره علت بازگشت گشت ارشاد /احمدی نژاد مخالف بود، احمدی مقدم اصرار می کرد /پای رئیسی در میان است؟
  • تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی