Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که گردشگران ۵ کشور آسیایی حق ورود به فلسطین را ندارند.

این وزارتخانه اعلام کرد: گردشگران از چین، تایلند، کره جنوبی، سنگاپور، هنگ کنگ و هم چنین منطقه ماکو حق ورود به فلسطین را ندارند چرا که در این مناطق ویروس کرونا گسترش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت فلسطین هم چنین اعلام کرد کسانی که به این مناطق بروند بعد از بازگشت به فلسطین ۱۴ روز قرنطینه می شوند.

پیش از این «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرده بود موردی از ابتلا به کرونا در فلسطین ثبت نشده است.

کد خبر 4863556 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا فلسطین محمد اشتیه سوریه ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ایران ترکیه ادلب روسیه فلسطین عربستان سعودی دونالد ترامپ ارتش سوریه معامله قرن افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه درباره احداث بیمارستان دامغان گفت: وزارت بهداشت پیگیر مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان سمنان است و احداث بیمارستان نیز پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

داود منظور در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در دامغان، اظهار داشت: همکاران در وزارت بهداشت پیگیر هستند مصوبات دور اول در احداث بیمارستان‌های جدید بوده و قطعاً بیمارستان دامغان جزو این موارد است.

وی افزود: در این زمینه مقدمات آن فراهم شده و تخصیص زمین انجام شده است و امیدواریم امسال هم اعتبارت خوبی تخصیص یابد که با سرعت انجام شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان هر تخت 10 میلیارد تومان هزینه دارد و چون 960 تختخوابی طراحی‌شده است باید متناسب با آن حداقل 960 میلیارد تومان تخصیص یابد.

منظور گفت: ما هم تلاش می‌کنیم از محل منابع تخصیصی که برای وزارت بهداشت است این اعتبار را تأمین کنیم.

انتهای پیام/361/.

دیگر خبرها

  • ممانعت از تشکیل کشور فلسطین موجب بی‌ثباتی همیشگی منطقه می‌شود
  • آب پایدار به غرب سمنان رسید | راهکارهای وزارت نیرو برای رفع تنش آبی در 3 شهرستان
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • ورود واگن های وارداتی مترو امسال
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد