Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دبیر ستاد حقوق بشر: بانیان قطعنامه حقوق بشری علیه ایران، عاملان اصلی قتل کودکان مبتلا به بیماری پروانه‌ای و نقض حقوق صد‌ها هزار ایرانی هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، علی باقری کنی معاون در نشست کشور‌های عضو جنبش عدم تعهد در حاشیه شورای حقوق بشر در ژنو، اظهار داشت: برخورد سیاسی برخی کشور‌های غربی با موضوع حقوق بشر موجب شده است تا این کشور‌ها با وجود ادعای دروغین دفاع از حقوق چند فرد، عملاً حقوق ملت‌ها را انکار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باقری کنی افزود: به همین جهت در حالی که دولت‌های سوئد و کانادا که بانی قطعنامه حقوق بشری علیه ایران هستند، بیشترین کمک‌ها و حمایت‌ها را از رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی علیه ملت‌های فلسطین و یمن دارند.
دبیر ستاد حقوق بشر تصریح کرد: سوئدی‌ها که امسال نیز بانی قطعنامه حقوق بشری علیه ایران در شورای حقوق بشر هستند، از فروش دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران ایرانی به ویژه کودکان معصوم مبتلا به بیماری پروانه‌ای جلوگیری می‌کنند و کانادایی‌ها که بانی قطعنامه حقوق بشری علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل هستند، به خاطر انگیزه‌های صرفاً سیاسی چندین سال است که حقوق عادی صد‌ها هزار ایرانی مقیم کانادا را زیر پا می‌گذارند.
معاون قوه قضائیه از کشور‌های عضو جنبش عدم تعهد خواست تا با همکاری یکدیگر مفهوم "حقوق ملت‌ها" را در سازوکار‌های حقوق بشری جهانی زنده کنند و اجازه ندهند تا غربی‌ها به بهانه دفاع دروغین از حقوق چند فرد، حقوق ملت‌ها را به حاشیه برده و حتی از بین ببرند، و از ظرفیت‌های حقوق بشری جهانی برای پیشبرد اهداف سیاسی و منافع اقتصادی خود سوء استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانی قطعنامه حقوق بشر قتل کودکان قطعنامه حقوق بشری علیه ایران کشور ها ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه‌: غزه با وخیم‌ترین فاجعه بشری مواجه است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای مصراوی، سادات اونال نماینده ترکیه در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت، گفت: غزه با بدترین فاجعه ساخت بشر در دوران معاصر مواجه است.

وی افزود: آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در حال حاضر با توجه به جنگ (رژیم) اسرائیل علیه غزه که قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند، بارقه امیدی است.

نماینده ترکیه اضافه کرد: آنروا نشان‌دهنده حق بازگشت و کرامت برای آوارگان فلسطینی است و ترکیه به حمایت از این آژانس در انجام وظایف خود ادامه خواهد داد.

پیش تر فیلیپ لازارینی رئیس آنروا گفته بود که رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا به فعالیت‌های این آژانس در غزه پایان دهد.

دیگر خبرها

  • ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد
  • ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • حماس و فتح وتوی ضد فلسطینی آمریکا را محکوم کردند
  • ترکیه‌: غزه با وخیم‌ترین فاجعه بشری مواجه است
  • دیوید کامرون خطاب به اسرائیل: درگیری را تشدید نکنید
  • ایران هرگونه تعرض به منافعش را پاسخ خواهد داد/ تشکیل پرونده قضایی علیه مقامات رژیم صهیونیستی
  • مخالفت با تحریم‌های جدید علیه تهران  
  • انگلیس خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم‌ ایران شد
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم‌های جدید علیه تهران
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا